Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Skalujesz prymitywy? np box czy sphere?

Skalowanie przy pomocy scale tool nie zmienia wartości fizycznych obiektu. Jak masz sphere o średnicy 1m to po przeskalowaniu ona nadal będzie miała fizycznie ten metr średnicy ale wizualnie będzie większa/mniejsza. Musisz po prostu jak działasz na prymitywach skalować za pomocą parametrów prymitywa. Jak obiekt ma być później exportowany, animowany symulowany itp to koniecznie użyj po takim ręcznym skalowaniu resetXform wtedy wszystkie parametry zostaną przeliczone dla nowych rozmiarów/proporcji modelu.

Napisano

jesli cos skalujesz to nie skaluj pivota tylko:

 

- jesli to jest jeden z prymitywow to zrob tak jak napisal Tomala i zmien mu parametry

- jesli jest to editable poly/mesh to przejdz do edycji, zaznacz wszystko i wtedy skaluj.

 

jesli skalujesz pivota to mozesz pozniej miec problemy przy mapowaniu albo przy dodawaniu modyfikatorow, szczegolnie jesli obiekt byl rozciagniety na jednej z osi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności