guapo Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 Przerabiam kurs 3ds max techniki zaawansowane i jestem na etapie robienia butelki z perfumami.Problem w tym,że gdy nakładam teksturę szkło na butelkę,nie jest ona przezroczysta,tylko czarna.W podglądzie na klukach wszystko jest w porządku,ciecz w środku tez jest w porządku,jedynie ta butelka.Ma ktoś jakiś pomysł w którym momencie coś zawaliłem,bo wiem że coś zrobiłem źle ale nie wiem w który momencie.Mógłbym oczywiście zrobić butelkę od początku ale nie o to mi chodzi,chcę się dowiedzieć co dokładnie powoduję,że nie wychodzi to jak trzeba,tak bym wiedział na przyszłość.
arturprx2 Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 Tak na ślepo obstawiam na brak reflect/refract enviroment. A może nawet nie brak jak black kolor.
animatrix Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 Jeśli masz na myśli sam widok w viewporcie, to może w material editorze masz wyłączony prewiev (czy jakoś tak). Taka ikonka sześcianu.
Hynol Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 Możesz mieć za niską ilość reflection/refraction depth ustawioną. Ale bez info o rendererze i samego renderingu to jest to wróżenie z fusów.
guapo Napisano 28 Maj 2011 Autor Napisano 28 Maj 2011 Problem rozwiązany,w maksymalnym zbliżeniu zauważyłem,że linia tworząca ścianki butelki w pewnym miejscu stykała się z linią tworzącą ciecz,przypuszczam,że to właśnie powodowało,że render źle interpretował całość,mimo wszystko dzięki za odpowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się