Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przerabiam kurs 3ds max techniki zaawansowane i jestem na etapie robienia butelki z perfumami.Problem w tym,że gdy nakładam teksturę szkło na butelkę,nie jest ona przezroczysta,tylko czarna.W podglądzie na klukach wszystko jest w porządku,ciecz w środku tez jest w porządku,jedynie ta butelka.Ma ktoś jakiś pomysł w którym momencie coś zawaliłem,bo wiem że coś zrobiłem źle ale nie wiem w który momencie.Mógłbym oczywiście zrobić butelkę od początku ale nie o to mi chodzi,chcę się dowiedzieć co dokładnie powoduję,że nie wychodzi to jak trzeba,tak bym wiedział na przyszłość.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz mieć za niską ilość reflection/refraction depth ustawioną. Ale bez info o rendererze i samego renderingu to jest to wróżenie z fusów.

Napisano

Problem rozwiązany,w maksymalnym zbliżeniu zauważyłem,że linia tworząca ścianki butelki w pewnym miejscu stykała się z linią tworzącą ciecz,przypuszczam,że to właśnie powodowało,że render źle interpretował całość,mimo wszystko dzięki za odpowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności