tocw Napisano 29 Maj 2011 Napisano 29 Maj 2011 Moj pierwszy projekt 3ds max 2011 + vray, brakuje detali , rynny, klamek i ogolnie planuje illuminacje noca. Wszystko robione "z glowy" bez projektu :)
lolipop Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 "Wszystko robione "z glowy" bez projektu " No coż. to widać;) Rozumiem że to ćwiczenie więc rynny i klamki narazie sobie odpuść. Bryła mocno kuleje. -fale na dachu i ścianach nie wynikają z niczego. -dajesz duże przeszklenia a potem pełną balustradę. Czemu tak? -balustrada kończy się w dziwnych momentach. -co to jest ten szklany box na pierwszym planie na piętrze? -dodaj grubość stropu nad parterem. Co do renderu raczej słabo. Gdzie ten v-ray? Zostaw nocną illuminację i poćwicz jeszcze dzienne. -daj jakiś materiał na dach, -deski pod dachem wyglądają jak parkiet, -niebo sugeruje inny kierunek i kolor światła niż masz na bryle. Lepiej dać zwykłe niebieskie niebo bez poświaty zachodzącego słońca i kierunek światła ustalić z boku a nie z za kamery. Będzie lepszy światłocień. -render jest za ciemny. Daj mocniesze światło i rozświetl cienie. -drzewka i trawa ok.
RaVirr Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 Ja z kolei mam poważne wątpliwości czy ten budynek by ustał. Nie widzę konstrukcji nośnej.
tocw Napisano 31 Maj 2011 Autor Napisano 31 Maj 2011 Hej dzieki za krytyczne uwagi :) O to mi chodziło. Popracuje nad nimi i efekty pokarze. Ten szklany box mial byc "judaszem" bo pod nimi wycielem drzwi. Konstrukcja nie musi ustac bo nie o to mi chodzi , robie grafike w ramach relaksu po pracy jako hobby jak narazie. .
tocw Napisano 31 Maj 2011 Autor Napisano 31 Maj 2011 dodalem material na dach jutro popracuje nad renderem
Zbychowaty Napisano 1 Czerwiec 2011 Napisano 1 Czerwiec 2011 To masz serce;) Odpusc sobie te paskudne napisy. To jeszcze nie czas by szalec z autografami;) Studiuj mocno brylke bo na razie masz straszny balagan. Moze na poczatek sprobuj zrobic typowy domek, ale za to uzyj nietypowych materialow ktore by jakos nawiazywaly badz harmonizowaly z ladnym, zielonym otoczeniem. Takie typowe cos ale inaczej :) Co do oswietlenia samej sceny to jeszcze nie jest to. Popatrz jak oswietlaja Morphe, czy Lis lub Pionix. Przyjrzyj sie mocy swiatla direct w stosunku do swiatla nieba lub po prostu w sloneczny dzien zrob fote jakiejs budowli i przestudiuj jak wyzej. Podobnie z kadrem. Proponowal bym Ci standardowo z wys. przecietnego czleka:)
tocw Napisano 1 Czerwiec 2011 Autor Napisano 1 Czerwiec 2011 heh wiem ze brylka kuleje, nie bede jej juz poprawial bo prosciej zrobic nowy domek
tocw Napisano 1 Czerwiec 2011 Autor Napisano 1 Czerwiec 2011 juz sam niewiem jak ten direct ustawic bo pod dachem i na froncie jest ciemno i odbija mi zielone z trawy
Zbychowaty Napisano 2 Czerwiec 2011 Napisano 2 Czerwiec 2011 zrob cala scene..pozniej sie baw swiatlami ;)
tocw Napisano 6 Czerwiec 2011 Autor Napisano 6 Czerwiec 2011 Dziekuje za uwagi, na dzis domek wyglada tak, na dniach dopracuje detale i myslalem o basenie ;-)
Synchrones Napisano 7 Czerwiec 2011 Napisano 7 Czerwiec 2011 Czy ten kubik na pierwszym planie(piętro) ma szklaną podłogę? Jeśli tak, to gdzie wejście do niego? Jeśli nie, to po co on jest? Poza tym może lepiej ustawić kamere z pozycji człowieka? Tak czy inaczej pracujesz nad tym widze :)
lolipop Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 (edytowane) Jest lepiej z renderem. Deski fajne, Dobrze że pozybłeś się części falek. Uzyskałeś fajny kontrast. Praca już nie jest taka blada. Jak na pierwszy projekt wygląda dobrze. W cieniach widać słaby sampling. Nie wiem czym świecisz teraz, ale w każdym powinno pomoc zwiększenie subdvis. Keep working:) Edytowane 29 Czerwiec 2011 przez lolipop
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się