Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Moj pierwszy projekt 3ds max 2011 + vray, brakuje detali , rynny, klamek

i ogolnie planuje illuminacje noca. Wszystko robione "z glowy" bez projektu :)

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

"Wszystko robione "z glowy" bez projektu "

No coż. to widać;)

Rozumiem że to ćwiczenie więc rynny i klamki narazie sobie odpuść.

Bryła mocno kuleje.

-fale na dachu i ścianach nie wynikają z niczego.

-dajesz duże przeszklenia a potem pełną balustradę. Czemu tak?

-balustrada kończy się w dziwnych momentach.

-co to jest ten szklany box na pierwszym planie na piętrze?

-dodaj grubość stropu nad parterem.

 

Co do renderu raczej słabo. Gdzie ten v-ray?

Zostaw nocną illuminację i poćwicz jeszcze dzienne.

-daj jakiś materiał na dach,

-deski pod dachem wyglądają jak parkiet,

-niebo sugeruje inny kierunek i kolor światła niż masz na bryle. Lepiej dać zwykłe niebieskie niebo bez poświaty zachodzącego słońca i kierunek światła ustalić z boku a nie z za kamery. Będzie lepszy światłocień.

-render jest za ciemny. Daj mocniesze światło i rozświetl cienie.

-drzewka i trawa ok.

Napisano

Hej dzieki za krytyczne uwagi :) O to mi chodziło. Popracuje nad nimi i efekty pokarze. Ten szklany box mial byc "judaszem" bo pod nimi wycielem drzwi.

Konstrukcja nie musi ustac bo nie o to mi chodzi , robie grafike w ramach relaksu po pracy jako hobby jak narazie. .

Napisano

To masz serce;) Odpusc sobie te paskudne napisy. To jeszcze nie czas by szalec z autografami;) Studiuj mocno brylke bo na razie masz straszny balagan. Moze na poczatek sprobuj zrobic typowy domek, ale za to uzyj nietypowych materialow ktore by jakos nawiazywaly badz harmonizowaly z ladnym, zielonym otoczeniem. Takie typowe cos ale inaczej :) Co do oswietlenia samej sceny to jeszcze nie jest to. Popatrz jak oswietlaja Morphe, czy Lis lub Pionix. Przyjrzyj sie mocy swiatla direct w stosunku do swiatla nieba lub po prostu w sloneczny dzien zrob fote jakiejs budowli i przestudiuj jak wyzej. Podobnie z kadrem. Proponowal bym Ci standardowo z wys. przecietnego czleka:)

Napisano

Czy ten kubik na pierwszym planie(piętro) ma szklaną podłogę? Jeśli tak, to gdzie wejście do niego? Jeśli nie, to po co on jest? Poza tym może lepiej ustawić kamere z pozycji człowieka? Tak czy inaczej pracujesz nad tym widze :)

Napisano (edytowane)

Jest lepiej z renderem.

Deski fajne, Dobrze że pozybłeś się części falek.

Uzyskałeś fajny kontrast. Praca już nie jest taka blada.

Jak na pierwszy projekt wygląda dobrze.

W cieniach widać słaby sampling. Nie wiem czym świecisz teraz, ale w każdym powinno pomoc zwiększenie subdvis.

Keep working:)

Edytowane przez lolipop

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności