Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak wprawić wodę w taki ruch, że:

1 - z tego punktu ma wylatywać woda

2 -kierunek płynięcia/spadania wody

3 - dokąd woda ma się utzymywać (stały poziom)

4 - żeby w tym miejscu woda falowała

5 - a tu żeby woda wpadała

 


[img=http://z1.przeklej.pl/prze1588/c0b366fe000558434de3ad42]

większa rozdzielczość:

http://z1.przeklej.pl/prze406/f7de554600011c514de3ad42/beztytu%C5%82u.png

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej,

 

Obawiam się, że w czystym maxie ciężko będzie Ci to zrobić. Mógłbyś wymodelować powierzchnie wody a następnie stworzyć animowane tektstury wody, tak aby w kanale bump znalazła się odpowiednia sekwencja animacyjna. Trudne i wymaga stworzenia map oraz ich animacji np. w AF.

 

Można próbować w czystym maksie particlami i mesherem - ale efekt nie będzie realistyczny

 

Inny sposób (według mnie najlepszy) to użycie któregoś z pluginów symulującego ciecze, np. Glue3d czy RealFlow.

 

Powodzenia

Elimo

Napisano

No dobra załóżmy że mam któryś z tych pluginów np glue3d, jak zrobić tak żeby woda spadała po tym co trzeba a nie przelatywała na zewnątrz/na wylot/przez jakąś rzecz?

Tylko żeby po prostu spływała tak jak trzeba.

Napisano

Po próbuję z glu 3d i raelflow-em. Jednak wydaje mi się że realflow jest mi bardziej - jak by to powiedzieć - potrzebny/przyjazny/lepszy/łatwiejszy biorąc pod uwagę że można jak wspomniał tmdag pokierować po krzywej - co bardzo ułatwia mi zadanie.

Dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności