Paul Napisano 1 Czerwiec 2011 Napisano 1 Czerwiec 2011 (edytowane) Mam do zrobienia teksturę takiego materiału z tego zdjęcia: Offset, którego używam przy mniej wzorkowanych tapetach się nie sprawdza, bo o ile krawędzie mogą się zgadzać to w środku jest meksyk i żadnym stamp toolem tego nie naprawię. Ręcznie pociąłem i ponakładałem, żeby krawędzie się zgadzały, ale strasznie widać szwy i różnice w oświetleniu. Ma ktoś pomysł jak się za to zabrać? Druga rzecz to czy znacie jakieś dobre biblioteki alph? Będę musiał zrobić jeszcze te zasłony z rombami. Edytowane 1 Czerwiec 2011 przez Paul
Paul Napisano 1 Czerwiec 2011 Autor Napisano 1 Czerwiec 2011 Już, po kliknięciu wczytuje dużą rozdziałkę. Na drugim zdjęciu po prawej widać jak dłubałem stamp toolem. Trochę to mozolne, ale jeżeli udałoby się jeszcze zlikwidować różnice w kolorze byłoby całkiem dobrze.
arturprx2 Napisano 2 Czerwiec 2011 Napisano 2 Czerwiec 2011 Nie mam szopa pod ręką więc mogę coś pokręcić. Co do zrównania koloru to tak: Utwórz dwie warstwy tego materiału wyjściowego. Warstwa górna daj w tryb linear light/Albo soft light :P Dodaj na nią filtr blur-> average Krycie ustaw na 50% Dolną warstę przefiltruj highPasem. Jakoś tak, gdzieś to widziałem na necie ale nie pamietam gdzie. Powinno pomóc. Alfe to akurat prosta sprawa. Select by color-wiadro black-> select invert, wiadro white.
olaf Napisano 2 Czerwiec 2011 Napisano 2 Czerwiec 2011 (edytowane) jo. 15min i mam coś takiego. Nie wiem czy wystarczy, ale obrysowywac na pewno by mi sie nie chciało. masz gotowy tilujący się seamless'owy kawałek bez problemów z tonami na licencji GPL ;) p.s. poszlo w pizdu troche detali ale lepiej nie potrafię. test.bluebox.rm-it.pl/test/patchwork.jpg (2100x5200px 5mb) edit: nie jestem Joda, poprawiłem szyk zdania. Edytowane 2 Czerwiec 2011 przez olaf
Paul Napisano 2 Czerwiec 2011 Autor Napisano 2 Czerwiec 2011 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi. Czas nagli więc wykorzystam tą teksturę ola-f. Opcję arturaprx2 ztestuję w wolnej chwili. Ola-f napiszesz jak zrobiłeś/aś? :) Edytowane 2 Czerwiec 2011 przez Paul
olaf Napisano 2 Czerwiec 2011 Napisano 2 Czerwiec 2011 zrobiłem. 1. z elementow pierwszej fotki przygotowałem pojedynczego tile'a (bylo szybko bo jako mlody gniewny robiłem seamlesowe teksturki na turbosquida) 2. coloRange na takiego tile'a 3. inner glow by małe kropki miedzy wzorami zrobiły się białe. 4. znow color Range - pozbyłem się szumów w ten sposób. 4a. mały test spójności tile'owania. 5. photoshop: filter/texture/patchwork by odzyskać fakturę jaką miał obiekt na początku. 6. spłaszczenie warstw, zapis png, odlozenie białego tła i wypust bez alpha w jednym kolorze, by miec 8bitową alpha mapę. 7. mały cień dla bajeru. 8. chciałem dać flarę ale by się źle powielała.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się