Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Mam do zrobienia teksturę takiego materiału z tego zdjęcia:

 

u62nhdcul7pn_t.jpg

 

Offset, którego używam przy mniej wzorkowanych tapetach się nie sprawdza, bo o ile krawędzie mogą się zgadzać to w środku jest meksyk i żadnym stamp toolem tego nie naprawię.

 

Ręcznie pociąłem i ponakładałem, żeby krawędzie się zgadzały, ale strasznie widać szwy i różnice w oświetleniu.

 

jey9uo314ehh_t.jpg

 

Ma ktoś pomysł jak się za to zabrać?

 

Druga rzecz to czy znacie jakieś dobre biblioteki alph? Będę musiał zrobić jeszcze te zasłony z rombami.

 

xbwmdn1k03cz_t.jpg

Edytowane przez Paul
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Już, po kliknięciu wczytuje dużą rozdziałkę. Na drugim zdjęciu po prawej widać jak dłubałem stamp toolem. Trochę to mozolne, ale jeżeli udałoby się jeszcze zlikwidować różnice w kolorze byłoby całkiem dobrze.

Napisano

Nie mam szopa pod ręką więc mogę coś pokręcić. Co do zrównania koloru to tak:

Utwórz dwie warstwy tego materiału wyjściowego.

Warstwa górna daj w tryb linear light/Albo soft light :P

Dodaj na nią filtr blur-> average

Krycie ustaw na 50%

 

Dolną warstę przefiltruj highPasem.

 

Jakoś tak, gdzieś to widziałem na necie ale nie pamietam gdzie. Powinno pomóc.

 

Alfe to akurat prosta sprawa. Select by color-wiadro black-> select invert, wiadro white.

Napisano (edytowane)

jo. 15min i mam coś takiego. Nie wiem czy wystarczy, ale obrysowywac na pewno by mi sie nie chciało. masz gotowy tilujący się seamless'owy kawałek bez problemów z tonami na licencji GPL ;)

p.s. poszlo w pizdu troche detali ale lepiej nie potrafię.

test.bluebox.rm-it.pl/test/patchwork.jpg (2100x5200px 5mb)

 

edit: nie jestem Joda, poprawiłem szyk zdania.

Edytowane przez olaf
Napisano (edytowane)

Dzięki za odpowiedzi. Czas nagli więc wykorzystam tą teksturę ola-f. Opcję arturaprx2 ztestuję w wolnej chwili.

 

Ola-f napiszesz jak zrobiłeś/aś? :)

Edytowane przez Paul
Napisano

zrobiłem.

 

1. z elementow pierwszej fotki przygotowałem pojedynczego tile'a (bylo szybko bo jako mlody gniewny robiłem seamlesowe teksturki na turbosquida)

2. coloRange na takiego tile'a

3. inner glow by małe kropki miedzy wzorami zrobiły się białe.

4. znow color Range - pozbyłem się szumów w ten sposób.

4a. mały test spójności tile'owania.

5. photoshop: filter/texture/patchwork by odzyskać fakturę jaką miał obiekt na początku.

6. spłaszczenie warstw, zapis png, odlozenie białego tła i wypust bez alpha w jednym kolorze, by miec 8bitową alpha mapę.

7. mały cień dla bajeru.

8. chciałem dać flarę ale by się źle powielała.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności