Gość Beatrix Napisano 2 Czerwiec 2011 Napisano 2 Czerwiec 2011 Mam problem ze skinnowaniem postaci. Pięknie wymodelowana no i dopasowałam szkielet jednakże po skinowaniu wyszedł mi taki błąd jak na zdjęciu. Próbowałam Paint Skin Weights Tool, ale nic się nie zmieniło. Ma ktoś pomysł jak mogę to naprawić? zdjęcie z błędem
guru Napisano 2 Czerwiec 2011 Napisano 2 Czerwiec 2011 no wagi masz dalej spieprzone. Za malo probowales:P. Ja zawsze uzywam do skinowania component Editora. Tam wchodzisz w Smooth Skin i po zaznaczeniu vertow pokazuje jakie wagi sa przypisane dla jakich kosci. Ponadto polecam taki skrypcik do skinowania MAXSkinWeightTool. Powodzenia
beny Napisano 3 Czerwiec 2011 Napisano 3 Czerwiec 2011 Workflow skinowania: 1. Zaznacz kość - najdalej w hierarchii, która jeszcze nie jest locked. 2. Flood z wartością 0. 3. Paint weights. 4. (opcja) Smooth weights. 5. Lock weights. Powtarzaj 1-5 do póki nie dojdziesz do roota.
asblaze Napisano 3 Czerwiec 2011 Napisano 3 Czerwiec 2011 od siebie dodam: Jeśli chcesz skinowac - skasuj maye2011:) Tylko 2010 się do czegoś nadaje:)
Gość Beatrix Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 Dzięki Wam za dobre rady:) ciężko idzie ale idzie do przodu.
kotisded Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 od siebie dodam: Jeśli chcesz skinowac - skasuj maye2011:) Tylko 2010 się do czegoś nadaje:) oj taaaakk, od tego trzeba było by zacząć ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się