Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem ze skinnowaniem postaci. Pięknie wymodelowana no i dopasowałam szkielet jednakże po skinowaniu wyszedł mi taki błąd jak na zdjęciu. Próbowałam Paint Skin Weights Tool, ale nic się nie zmieniło. Ma ktoś pomysł jak mogę to naprawić?

zdjęcie z błędem

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no wagi masz dalej spieprzone. Za malo probowales:P.

Ja zawsze uzywam do skinowania component Editora. Tam wchodzisz w Smooth Skin i po zaznaczeniu vertow pokazuje jakie wagi sa przypisane dla jakich kosci.

Ponadto polecam taki skrypcik do skinowania MAXSkinWeightTool.

Powodzenia

Napisano

Workflow skinowania:

1. Zaznacz kość - najdalej w hierarchii, która jeszcze nie jest locked.

2. Flood z wartością 0.

3. Paint weights.

4. (opcja) Smooth weights.

5. Lock weights.

 

Powtarzaj 1-5 do póki nie dojdziesz do roota.

Napisano

od siebie dodam:

Jeśli chcesz skinowac - skasuj maye2011:)

Tylko 2010 się do czegoś nadaje:)

Napisano

Dzięki Wam za dobre rady:) ciężko idzie ale idzie do przodu.

Napisano
od siebie dodam:

Jeśli chcesz skinowac - skasuj maye2011:)

Tylko 2010 się do czegoś nadaje:)

 

oj taaaakk, od tego trzeba było by zacząć ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności