Napisano 2 Czerwiec 201113 l Mam problem ze skinnowaniem postaci. Pięknie wymodelowana no i dopasowałam szkielet jednakże po skinowaniu wyszedł mi taki błąd jak na zdjęciu. Próbowałam Paint Skin Weights Tool, ale nic się nie zmieniło. Ma ktoś pomysł jak mogę to naprawić? zdjęcie z błędem
Napisano 2 Czerwiec 201113 l no wagi masz dalej spieprzone. Za malo probowales:P. Ja zawsze uzywam do skinowania component Editora. Tam wchodzisz w Smooth Skin i po zaznaczeniu vertow pokazuje jakie wagi sa przypisane dla jakich kosci. Ponadto polecam taki skrypcik do skinowania MAXSkinWeightTool. Powodzenia
Napisano 3 Czerwiec 201113 l Workflow skinowania: 1. Zaznacz kość - najdalej w hierarchii, która jeszcze nie jest locked. 2. Flood z wartością 0. 3. Paint weights. 4. (opcja) Smooth weights. 5. Lock weights. Powtarzaj 1-5 do póki nie dojdziesz do roota.
Napisano 3 Czerwiec 201113 l od siebie dodam: Jeśli chcesz skinowac - skasuj maye2011:) Tylko 2010 się do czegoś nadaje:)
Napisano 13 Czerwiec 201113 l od siebie dodam: Jeśli chcesz skinowac - skasuj maye2011:) Tylko 2010 się do czegoś nadaje:) oj taaaakk, od tego trzeba było by zacząć ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto