Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Używam domyślnego rendera - scanline render w 3ds max 2011. Dodałem materiał Standard gdzie w zakładce map w kanale Reflection umieściłem mapę Flat Mirror. Nie wiem gdzie można ustawić (i czy w ogóle można) przesunięcie odbicia, tak żeby zaczynało się zaraz od stopy a nie jak na załączonym obrazku.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Wg mnie problem leży w geometrii - albo postać wisi za wysoko nad płaszczyzną, albo podłoga jest za gruba (to jest box czy plane?) być może trzeba zrobić boxa o wysokości np. 1mm.

 

Wypowiedź wycofana (cofnęło mi się)

Edytowane przez goran
COFNIĘCIE
Napisano

Problem to leży w mapie flat mirror - to jest bardzo archaiczne narzędzie z DOSowego 3DSa. Zamiast tego użyj materiału raytrace z odbiciami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności