pioRanosz Napisano 3 Czerwiec 2011 Napisano 3 Czerwiec 2011 Używam domyślnego rendera - scanline render w 3ds max 2011. Dodałem materiał Standard gdzie w zakładce map w kanale Reflection umieściłem mapę Flat Mirror. Nie wiem gdzie można ustawić (i czy w ogóle można) przesunięcie odbicia, tak żeby zaczynało się zaraz od stopy a nie jak na załączonym obrazku.
goran Napisano 3 Czerwiec 2011 Napisano 3 Czerwiec 2011 (edytowane) Wg mnie problem leży w geometrii - albo postać wisi za wysoko nad płaszczyzną, albo podłoga jest za gruba (to jest box czy plane?) być może trzeba zrobić boxa o wysokości np. 1mm. Wypowiedź wycofana (cofnęło mi się) Edytowane 6 Czerwiec 2011 przez goran COFNIĘCIE
Hynol Napisano 3 Czerwiec 2011 Napisano 3 Czerwiec 2011 Problem to leży w mapie flat mirror - to jest bardzo archaiczne narzędzie z DOSowego 3DSa. Zamiast tego użyj materiału raytrace z odbiciami.
goran Napisano 6 Czerwiec 2011 Napisano 6 Czerwiec 2011 Ninejszym cofam moją poprzednią wypowiedź :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się