Skocz do zawartości

Problem z odbiciem Flat Mirror


Rekomendowane odpowiedzi

Używam domyślnego rendera - scanline render w 3ds max 2011. Dodałem materiał Standard gdzie w zakładce map w kanale Reflection umieściłem mapę Flat Mirror. Nie wiem gdzie można ustawić (i czy w ogóle można) przesunięcie odbicia, tak żeby zaczynało się zaraz od stopy a nie jak na załączonym obrazku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Wg mnie problem leży w geometrii - albo postać wisi za wysoko nad płaszczyzną, albo podłoga jest za gruba (to jest box czy plane?) być może trzeba zrobić boxa o wysokości np. 1mm.

 

Wypowiedź wycofana (cofnęło mi się)

Edytowane przez goran
COFNIĘCIE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności