Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Jest to mój pierwszy projekt do którego postanowiłem się przyłożyć i ukończyć go. Łeb zostawiam sobie na koniec, choć zdaje sobie sprawę że za dobrze chyba nie robię. Moim celem jest wykonanie jak najbardziej realistycznego modelu, dlatego nie wykluczam sculptingu (nie ukrywam że mam niewielkie pojęcie jeśli chodzi o ten temat). Chętnie "posłucham" cennych rad, co powinienem poprawić, na co powinienem zwrócić uwagę przy modelingu zwierzaka jeśli w przyszłości chciałbym go zanimować, itd. Z góry wielkie THX.

75777070.th.pnghorsep.th.pngwire.th.pngwire2.th.pngwire3.th.pngwire4n.th.png59202387.th.png41563528.th.png

Edytowane przez krzysiekp_92
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

głowa jak widać "taka sobie". na pewno muszę nad nią popracować, ale niestety nie mam co do niej żadnych pomysłów, prócz niektórych niedociągnięć (linia symetrii, uszy). czy siatka na stawach kolanowych(?) jest prawidłowa? dobrze będzie się "ruszać" podczas animowania?

 

horsehead2.th.jpghorsehead3.th.jpghorsehead4.th.jpghorseheadwire1.th.pnghorseheadwire2.th.pnghorseheadwire3.th.png

 

niewielki update:

konn.th.jpgkonn2.th.jpg

 

jak myślicie? mogę zacząć unwrap'ować?

Edytowane przez krzysiekp_92
update
Napisano (edytowane)

pytanko. nie wiem czy powinienem tutaj ale dotyczy to mojego modelu. czy jest możliwość utworzenia kości z obiektu, np: wymodelowanego przeze mnie? nie chodzi mi tutaj o linkowanie i przemieszczanie gizma.

 

ok. modyfikator edit poly poniekąd załatwia sprawę

Edytowane przez krzysiekp_92
Napisano

w studium protetycznym robiliśmy modele z wosku i jak się taki gotowy model na chwilę przygrzało palnikiem, tak by spłynęła wierzchnia warstwa wosku, to własnie tak wyglądao, jak twój model. Nie ma mięsa na tym koniu. Trzeba by pooglądać trochę referek, albo zobaczyć czyjeś końskie siatki i zagęścić tą siatkę tak, żeby coś tych mięsni jeszcze wyciągnąć, zrobić między nimi bruzdy, zaznaczyć wypukłości.

Zobacz tu

jak ma być jak najbardziej realistycznie, to cię czeka jeszcze trochę roboty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności