krzysiekp_92 Napisano 3 Czerwiec 2011 Share Napisano 3 Czerwiec 2011 (edytowane) Witam. Jest to mój pierwszy projekt do którego postanowiłem się przyłożyć i ukończyć go. Łeb zostawiam sobie na koniec, choć zdaje sobie sprawę że za dobrze chyba nie robię. Moim celem jest wykonanie jak najbardziej realistycznego modelu, dlatego nie wykluczam sculptingu (nie ukrywam że mam niewielkie pojęcie jeśli chodzi o ten temat). Chętnie "posłucham" cennych rad, co powinienem poprawić, na co powinienem zwrócić uwagę przy modelingu zwierzaka jeśli w przyszłości chciałbym go zanimować, itd. Z góry wielkie THX. Edytowane 12 Czerwiec 2011 przez krzysiekp_92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikkiz Napisano 8 Czerwiec 2011 Share Napisano 8 Czerwiec 2011 hej, co z tą głową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cucsoniuss Napisano 8 Czerwiec 2011 Share Napisano 8 Czerwiec 2011 kończ głowę i zacznij rzeźbić. Polecam mudbox-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekp_92 Napisano 8 Czerwiec 2011 Autor Share Napisano 8 Czerwiec 2011 tak, właśnie mam zamiar z głową wyrobić się do końca tygodnia :D, ale widzę że nie macie zastrzeżeń co do siatki, więc mam nadzieję że nie jest z nią tak źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekp_92 Napisano 12 Czerwiec 2011 Autor Share Napisano 12 Czerwiec 2011 (edytowane) głowa jak widać "taka sobie". na pewno muszę nad nią popracować, ale niestety nie mam co do niej żadnych pomysłów, prócz niektórych niedociągnięć (linia symetrii, uszy). czy siatka na stawach kolanowych(?) jest prawidłowa? dobrze będzie się "ruszać" podczas animowania? niewielki update: jak myślicie? mogę zacząć unwrap'ować? Edytowane 14 Czerwiec 2011 przez krzysiekp_92 update Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekp_92 Napisano 17 Czerwiec 2011 Autor Share Napisano 17 Czerwiec 2011 (edytowane) pytanko. nie wiem czy powinienem tutaj ale dotyczy to mojego modelu. czy jest możliwość utworzenia kości z obiektu, np: wymodelowanego przeze mnie? nie chodzi mi tutaj o linkowanie i przemieszczanie gizma. ok. modyfikator edit poly poniekąd załatwia sprawę Edytowane 19 Czerwiec 2011 przez krzysiekp_92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikkiz Napisano 20 Czerwiec 2011 Share Napisano 20 Czerwiec 2011 w studium protetycznym robiliśmy modele z wosku i jak się taki gotowy model na chwilę przygrzało palnikiem, tak by spłynęła wierzchnia warstwa wosku, to własnie tak wyglądao, jak twój model. Nie ma mięsa na tym koniu. Trzeba by pooglądać trochę referek, albo zobaczyć czyjeś końskie siatki i zagęścić tą siatkę tak, żeby coś tych mięsni jeszcze wyciągnąć, zrobić między nimi bruzdy, zaznaczyć wypukłości. Zobacz tu jak ma być jak najbardziej realistycznie, to cię czeka jeszcze trochę roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się