Skocz do zawartości

OBIEKT 3D: Subwoofer


Rascal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Modelowalem poly oraz nubs.

 

Poly:

 

obudowa ( dodany bevel, boolean i extrude )

obwodka przy glosniku i bass reflex ( boolean, extrude )

srubki, podkladki i mocowania przedniego panelu ( extrude )

 

Nurbs:

 

glosnik i rura bass reflex ( revolve )

 

Hardware: AMD Athlon XP 2400+ 768 MB DDR PC400

Software: Maya

Rendering: Mental Ray

Time: 46 sec

 

 

3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rascal --> Hmm, to chyba jakaś nowa funkcja w Maya 6 ,boolean na polygonach?! W Maya 5 tego nie ma. Głośnik wygląda ładnie, import eps, dwg , jest super używałem tego nieraz, wystarczy sobie w corelu, albo autocadzie coś z krzywych zrobić, wyeksoprtować do .dwg , albo .eps i importować w Maya, świetne to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności