June 23, 200420 yr NO ladne , pracowales na podstawie jakiegos zdjecia czy raczej z pameci cos probowales wyszkrobac :) Zrob cale kino domowe :)
June 23, 200420 yr albo masz taki w domu ja mam creativa ostatnio mam przerwe od maxa ale jak chcecie zobaczyc jak zestaw wyglada to zapraszam tu http://www.evermotion.org/forum/viewtopic.php?t=1772
June 23, 200420 yr Author Nie uzywalem zadnego zdjecia, projekt jest wymyslony calkowicie przezemnie, nie mialem co umiescic na sciance dalem logo Logitech`a ;) Co do calego zestawu to hm... nie wiem czy powstanie, to jest poprostu spidzik.
June 23, 200420 yr Author Modelowalem poly oraz nubs. Poly: obudowa ( dodany bevel, boolean i extrude ) obwodka przy glosniku i bass reflex ( boolean, extrude ) srubki, podkladki i mocowania przedniego panelu ( extrude ) Nurbs: glosnik i rura bass reflex ( revolve ) Hardware: AMD Athlon XP 2400+ 768 MB DDR PC400 Software: Maya Rendering: Mental Ray Time: 46 sec
June 24, 200420 yr Author Po namysle zdecydowalem jednak ze satelitki warto dorobic, tak wiec po wpadnieciu na pomysl a`la kokosy ;) przystapilem do jego realizacji. Render time: 1 min 03 sec
June 24, 200420 yr popracuj nad materialami plastiku itd ( poza drewnem jest spox ) - rozjasnij tez troche scene [Wyedytowany dnia 24-6-2004 > Marcin_ps]
June 24, 200420 yr Dobrze Marcin mowi. Masz zamiar skonczyc to na glosnikach czy jakas scenka sie z tego narodzi?
June 25, 200420 yr Author W zamysle to mial byc spidzik, tak wiec nie wiem czy poswiece cos jeszcze czasu temu. Zadna scena nie jest raczej przewidywana.
June 25, 200420 yr Fajnie jak na spidzika... jestem noga w Mayi, jak zrobileś logo Logitecha?? mialeś bitmape? pozdro
June 26, 200420 yr Author Maya posiada import z formatu EPS. Logo mialem wlasnie w tym formacie wystarczylo jeszcze dodac Bevel+
June 26, 200420 yr O jak ładnie.....pracka mi sie bardzo podoba i wzornictwo na przyjemnym dla oka poziomie.Całkiem udany speedzik.Pozdrawiam.
July 4, 200420 yr Rascal --> Hmm, to chyba jakaś nowa funkcja w Maya 6 ,boolean na polygonach?! W Maya 5 tego nie ma. Głośnik wygląda ładnie, import eps, dwg , jest super używałem tego nieraz, wystarczy sobie w corelu, albo autocadzie coś z krzywych zrobić, wyeksoprtować do .dwg , albo .eps i importować w Maya, świetne to.
Create an account or sign in to comment