Jump to content

Featured Replies

Posted

W wolnych chwilach od shorta, powstaja male spidziki. A oto jeden z nich.

 

 

1.jpg

  • Replies 19
  • Views 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

Aktualnie pracuje nad texturami i shaderami, jak narazie wyglada to tak.

 

 

2.jpg

NO ladne , pracowales na podstawie jakiegos zdjecia czy raczej z pameci cos probowales wyszkrobac :)

Zrob cale kino domowe :)

  • Author

Nie uzywalem zadnego zdjecia, projekt jest wymyslony calkowicie przezemnie, nie mialem co umiescic na sciance dalem logo Logitech`a ;) Co do calego zestawu to hm... nie wiem czy powstanie, to jest poprostu spidzik.

Fajny , prosty i wporzadku ciekawe jak brmi hehe, do rb do tego satelitki hehe :D

Jak modelowałeś?? Jaką metodą?? (jakby niejasne było pierwsze pytanie :P )

  • Author

Modelowalem poly oraz nubs.

 

Poly:

 

obudowa ( dodany bevel, boolean i extrude )

obwodka przy glosniku i bass reflex ( boolean, extrude )

srubki, podkladki i mocowania przedniego panelu ( extrude )

 

Nurbs:

 

glosnik i rura bass reflex ( revolve )

 

Hardware: AMD Athlon XP 2400+ 768 MB DDR PC400

Software: Maya

Rendering: Mental Ray

Time: 46 sec

 

 

3.jpg

  • Author

Po namysle zdecydowalem jednak ze satelitki warto dorobic, tak wiec po wpadnieciu na pomysl a`la kokosy ;) przystapilem do jego realizacji.

 

Render time: 1 min 03 sec

 

 

4.jpg

popracuj nad materialami plastiku itd ( poza drewnem jest spox ) - rozjasnij tez troche scene

 

[Wyedytowany dnia 24-6-2004 > Marcin_ps]

Dobrze Marcin mowi.

Masz zamiar skonczyc to na glosnikach czy jakas scenka sie z tego narodzi?

  • Author

W zamysle to mial byc spidzik, tak wiec nie wiem czy poswiece cos jeszcze czasu temu. Zadna scena nie jest raczej przewidywana.

Fajnie jak na spidzika... jestem noga w Mayi, jak zrobileś logo Logitecha?? mialeś bitmape?

 

pozdro

  • Author

Maya posiada import z formatu EPS. Logo mialem wlasnie w tym formacie wystarczylo jeszcze dodac Bevel+

O jak ładnie.....pracka mi sie bardzo podoba i wzornictwo na przyjemnym dla oka poziomie.Całkiem udany speedzik.Pozdrawiam.

Rascal --> Hmm, to chyba jakaś nowa funkcja w Maya 6 ,boolean na polygonach?! W Maya 5 tego nie ma. Głośnik wygląda ładnie, import eps, dwg , jest super używałem tego nieraz, wystarczy sobie w corelu, albo autocadzie coś z krzywych zrobić, wyeksoprtować do .dwg , albo .eps i importować w Maya, świetne to.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy