Rascal Napisano 23 Czerwiec 2004 Napisano 23 Czerwiec 2004 W wolnych chwilach od shorta, powstaja male spidziki. A oto jeden z nich.
Rascal Napisano 23 Czerwiec 2004 Autor Napisano 23 Czerwiec 2004 Aktualnie pracuje nad texturami i shaderami, jak narazie wyglada to tak.
Yamakasi Napisano 23 Czerwiec 2004 Napisano 23 Czerwiec 2004 NO ladne , pracowales na podstawie jakiegos zdjecia czy raczej z pameci cos probowales wyszkrobac :) Zrob cale kino domowe :)
Marcin_ps Napisano 23 Czerwiec 2004 Napisano 23 Czerwiec 2004 albo masz taki w domu ja mam creativa ostatnio mam przerwe od maxa ale jak chcecie zobaczyc jak zestaw wyglada to zapraszam tu http://www.evermotion.org/forum/viewtopic.php?t=1772
Rascal Napisano 23 Czerwiec 2004 Autor Napisano 23 Czerwiec 2004 Nie uzywalem zadnego zdjecia, projekt jest wymyslony calkowicie przezemnie, nie mialem co umiescic na sciance dalem logo Logitech`a ;) Co do calego zestawu to hm... nie wiem czy powstanie, to jest poprostu spidzik.
SiD Napisano 23 Czerwiec 2004 Napisano 23 Czerwiec 2004 Fajny , prosty i wporzadku ciekawe jak brmi hehe, do rb do tego satelitki hehe :D
Gość User190 Napisano 23 Czerwiec 2004 Napisano 23 Czerwiec 2004 Jak modelowałeś?? Jaką metodą?? (jakby niejasne było pierwsze pytanie :P )
Rascal Napisano 23 Czerwiec 2004 Autor Napisano 23 Czerwiec 2004 Modelowalem poly oraz nubs. Poly: obudowa ( dodany bevel, boolean i extrude ) obwodka przy glosniku i bass reflex ( boolean, extrude ) srubki, podkladki i mocowania przedniego panelu ( extrude ) Nurbs: glosnik i rura bass reflex ( revolve ) Hardware: AMD Athlon XP 2400+ 768 MB DDR PC400 Software: Maya Rendering: Mental Ray Time: 46 sec
Rascal Napisano 24 Czerwiec 2004 Autor Napisano 24 Czerwiec 2004 Po namysle zdecydowalem jednak ze satelitki warto dorobic, tak wiec po wpadnieciu na pomysl a`la kokosy ;) przystapilem do jego realizacji. Render time: 1 min 03 sec
Marcin_ps Napisano 24 Czerwiec 2004 Napisano 24 Czerwiec 2004 popracuj nad materialami plastiku itd ( poza drewnem jest spox ) - rozjasnij tez troche scene [Wyedytowany dnia 24-6-2004 > Marcin_ps]
Pionier Napisano 24 Czerwiec 2004 Napisano 24 Czerwiec 2004 Dobrze Marcin mowi. Masz zamiar skonczyc to na glosnikach czy jakas scenka sie z tego narodzi?
Rascal Napisano 25 Czerwiec 2004 Autor Napisano 25 Czerwiec 2004 W zamysle to mial byc spidzik, tak wiec nie wiem czy poswiece cos jeszcze czasu temu. Zadna scena nie jest raczej przewidywana.
Im@ginner Napisano 25 Czerwiec 2004 Napisano 25 Czerwiec 2004 Fajnie jak na spidzika... jestem noga w Mayi, jak zrobileś logo Logitecha?? mialeś bitmape? pozdro
Rascal Napisano 26 Czerwiec 2004 Autor Napisano 26 Czerwiec 2004 Maya posiada import z formatu EPS. Logo mialem wlasnie w tym formacie wystarczylo jeszcze dodac Bevel+
ciuciu Napisano 26 Czerwiec 2004 Napisano 26 Czerwiec 2004 O jak ładnie.....pracka mi sie bardzo podoba i wzornictwo na przyjemnym dla oka poziomie.Całkiem udany speedzik.Pozdrawiam.
ZZar Napisano 4 Lipiec 2004 Napisano 4 Lipiec 2004 Rascal --> Hmm, to chyba jakaś nowa funkcja w Maya 6 ,boolean na polygonach?! W Maya 5 tego nie ma. Głośnik wygląda ładnie, import eps, dwg , jest super używałem tego nieraz, wystarczy sobie w corelu, albo autocadzie coś z krzywych zrobić, wyeksoprtować do .dwg , albo .eps i importować w Maya, świetne to.
Rascal Napisano 4 Lipiec 2004 Autor Napisano 4 Lipiec 2004 ZZar - bolek jest od zawsze, modeling >>> polygon >>> booleans
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się