Dashaje Napisano 9 Czerwiec 2011 Share Napisano 9 Czerwiec 2011 Witam. Oto moja pierwsza w pełni ukończona praca, którą chciałbym się pochwalić oraz przyjąć krytykę i wysłuchać rad profesjonalistów. Modelowanie: 3DSMax Rendering: V-ray Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dandee Napisano 9 Czerwiec 2011 Share Napisano 9 Czerwiec 2011 Pierwsze co rzuca mi się w oczy to słabe tekstury. Szczególnie drewno stolika razi jakością. Niestety, ale przy ujęciach pojedynczego elementu z bliska, tekstury to chyba najważniejsza sprawa. Jeżeli mogę coś poradzić od siebie, to pobawiłbym się z ujęciem. Na pewno dorzuciłbym DOF. Może warto by też, troszkę bardziej rozproszyć światło? Domyślam się, że w Twojej scenie jest jakieś małe ścienne, punktowe oświetlenie, coś w stylu prowizorycznego karnisza. Kwestia tego, czy na pewno do tej sceny jest to najlepszym rozwiązaniem? EDIT: Jak na pierwszy raz to i tak jest super ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inky Napisano 9 Czerwiec 2011 Share Napisano 9 Czerwiec 2011 Witaj Miniaturka wygląda całkiem przyjemnie, jednak po powiększeniu już nie robi takiego wrażenia. Tak jak pisał mój poprzednik, musisz zwrócić szczególną uwagę na tekstury, sam model nie wzbudza zastrzeżeń. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dashaje Napisano 10 Czerwiec 2011 Autor Share Napisano 10 Czerwiec 2011 W czym dokładnie tkwi problem? Oczywiście jestem świadomy że nie jest tak jak powinno być, ale chciałbym prosić o jakieś konkretne porady odnośnie tekstur. W jakim kierunku powinienem iść z poprawkami? Czy problem tkwi w bitmapach? Byłbym wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inky Napisano 10 Czerwiec 2011 Share Napisano 10 Czerwiec 2011 Witaj Przede wszystkim tekstury zastosowane przez ciebie są słabej jakości, staraj się stosować tekstury wielkości większej niż docelowy rozmiar renderu, aczkolwiek nie jest to regułą ale powinno zapewnić większą jakość renderu. Oświetlenie -> mógłbyś poczytać o GI (Globalnej Iluminacji) bo teraz scena jest monolityczna, za ciemna. W cieniach ginie detal... Także podmień teksturki na jakieś lepszej jakości i potem zobaczymy co dalej... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekt186 Napisano 10 Czerwiec 2011 Share Napisano 10 Czerwiec 2011 stanowczo za mocny bump na deskach i tekstura chyba ścianie rozciągnięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi