Jump to content

Dashaje

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Dashaje

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Witam. Kilka miesięcy temu przygotowałem model czekoladziarki Wedla, który posłużył jako pomoc przy przygotowaniu koncepcji obudowy. Teraz postanowiłem spróbować zrobić kilka renderingów. 3dsmax, vray
  2. http://www.landships.freeservers.com/french_75.htm tutaj jest link na którym są fajne materiały. Do tego posiłkowałem się jeszcze innymi zdjęciami tej i podobnych armat. Można powiedzieć, że mój model to taki zlepek kilku armat nieznacznie zmieniających się na przestrzeni kilkudziesięciu lat.
  3. Ostateczny efekt prezentuje się całkiem dobrze, ale widać błędy w siatce (tzn. widać, że momentami nie bardzo wiedziałeś jak zrobić podziały). Proponuję ci, żebyś sobie zrobił jakiegoś videotutoriala, gdzie ktoś modeluje broń. http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/model-a-high-poly-rpg-rocket-launcher-in-3ds-max-day-1/ - ten tutek jest całkiem fajny, to w sumie jeden z pierwszych jaki robiłem
  4. jeżeli chodzi ci o ten haczyk na końcu, to najpierw narysowałem go splajnem, konwertowałem do poly, a później standardowy box modeling i turbosmooth.
  5. Jak widać, zrobiłem mapki unwrapUVW i tekstury dla koła armaty[ATTACH=CONFIG]84451[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84450[/ATTACH]
  6. [ATTACH=CONFIG]84404[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84405[/ATTACH]
  7. Witam. Jakiś czas temu wymodelowałem taką oto armatkę, która miała posłużyć mi jako rekwizyt to wizualizacji projektu semestralnego. Modelowanie: 3dsmax Render: Vray Proszę o ewentualne uwagi co do modelu, oświetlenia itd. Jakieś sugestie co do lepszej prezentacji "białego" modelu, bez tekstur. W najbliższym czasie mam zamiar wyteksturować model. Czy moglibyście podać mi jakiś link, do dobrego tutoriala z unwrapUVW map? [ATTACH=CONFIG]84401[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84400[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84399[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84398[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84403[/ATTACH]
  8. W czym dokładnie tkwi problem? Oczywiście jestem świadomy że nie jest tak jak powinno być, ale chciałbym prosić o jakieś konkretne porady odnośnie tekstur. W jakim kierunku powinienem iść z poprawkami? Czy problem tkwi w bitmapach? Byłbym wdzięczny.
  9. Witam. Oto moja pierwsza w pełni ukończona praca, którą chciałbym się pochwalić oraz przyjąć krytykę i wysłuchać rad profesjonalistów. Modelowanie: 3DSMax Rendering: V-ray
  10. Witam jestem tutaj nowy. Maxem zajmuję się od 4 miesięcy. Mam pewien problem z renderingiem. Mianowicie chodzi mi o pojawiające się na obrazku jasne kropki. Nie potrafię się ich pozbyć mimo wykonania wielu renderingów, przy każdym zmieniając nieco ustawienia. Nie bardzo wiem w czym tkwi kłopot i który z parametrów zdecydowanie przyczynia się do ich powstawiania. Wszystkie materiały w scenie to Vray materials. Użyłem irradiance map i light cache. Wcześniej na całym modelu karabinu, stołu i ścianach znajdowały się materiały Standard. Kropki pojawiły się po zastąpieniu ich materiałami Vray. Proszę o pomoc i z góry dziękuję. http://www.speedyshare.com/files/27026682/23.jpg
  11. Witam jestem tutaj nowy. Maxem zajmuję się od 4 miesięcy. Mam pewien problem z renderingiem. Mianowicie chodzi mi o pojawiające się na obrazku jasne kropki. Nie potrafię się ich pozbyć mimo wykonania wielu renderingów, przy każdym zmieniając nieco ustawienia. Nie bardzo wiem w czym tkwi kłopot i który z parametrów zdecydowanie przyczynia się do ich powstawiania. Wszystkie materiały w scenie to Vray materials. Użyłem irradiance map i light cache. Wcześniej na całym modelu karabinu, stołu i ścianach znajdowały się materiały Standard. Kropki pojawiły się po zastąpieniu ich materiałami Vray. Proszę o pomoc i z góry dziękuję. http://www.speedyshare.com/files/27026682/23.jpg
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy