Napisano 9 Czerwiec 201113 l Witam. Oto moja pierwsza w pełni ukończona praca, którą chciałbym się pochwalić oraz przyjąć krytykę i wysłuchać rad profesjonalistów. Modelowanie: 3DSMax Rendering: V-ray
Napisano 9 Czerwiec 201113 l Pierwsze co rzuca mi się w oczy to słabe tekstury. Szczególnie drewno stolika razi jakością. Niestety, ale przy ujęciach pojedynczego elementu z bliska, tekstury to chyba najważniejsza sprawa. Jeżeli mogę coś poradzić od siebie, to pobawiłbym się z ujęciem. Na pewno dorzuciłbym DOF. Może warto by też, troszkę bardziej rozproszyć światło? Domyślam się, że w Twojej scenie jest jakieś małe ścienne, punktowe oświetlenie, coś w stylu prowizorycznego karnisza. Kwestia tego, czy na pewno do tej sceny jest to najlepszym rozwiązaniem? EDIT: Jak na pierwszy raz to i tak jest super ;)
Napisano 9 Czerwiec 201113 l Witaj Miniaturka wygląda całkiem przyjemnie, jednak po powiększeniu już nie robi takiego wrażenia. Tak jak pisał mój poprzednik, musisz zwrócić szczególną uwagę na tekstury, sam model nie wzbudza zastrzeżeń. Pozdrawiam
Napisano 10 Czerwiec 201113 l Autor W czym dokładnie tkwi problem? Oczywiście jestem świadomy że nie jest tak jak powinno być, ale chciałbym prosić o jakieś konkretne porady odnośnie tekstur. W jakim kierunku powinienem iść z poprawkami? Czy problem tkwi w bitmapach? Byłbym wdzięczny.
Napisano 10 Czerwiec 201113 l Witaj Przede wszystkim tekstury zastosowane przez ciebie są słabej jakości, staraj się stosować tekstury wielkości większej niż docelowy rozmiar renderu, aczkolwiek nie jest to regułą ale powinno zapewnić większą jakość renderu. Oświetlenie -> mógłbyś poczytać o GI (Globalnej Iluminacji) bo teraz scena jest monolityczna, za ciemna. W cieniach ginie detal... Także podmień teksturki na jakieś lepszej jakości i potem zobaczymy co dalej... Pozdrawiam
Napisano 10 Czerwiec 201113 l stanowczo za mocny bump na deskach i tekstura chyba ścianie rozciągnięta