Napisano 14 Czerwiec 201113 l Pojawiła się właśnie oficjalne nowa, szybsza i lepsza wersja Indigo Renderera oznaczona numerem 3.0. Zachęcam do testowania. Ze strony producenta można pobrać wersję trial. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1832
Napisano 15 Czerwiec 201113 l mam IndigoRT tylko nie wiem, czy wykorzystuje 2 karty, czy tylko jedną.
Napisano 15 Czerwiec 201113 l ściągnij GPU-Z i w jednej z zakładek jest w procentach opisane obciążenie danej karty.
Napisano 15 Czerwiec 201113 l Chciałem spróbować jak działa ta cała implementacja na OpenCl, ale wykrzacza mi się za każdym razem zarówno na GPU jak i CPU :/.
Napisano 15 Czerwiec 201113 l Mi też OpenCL nie trybi niestety. Nie wiesza się ale efekt renderu to czarny ekran. Porównałem na jednej z dostarczonych scen natomiast GPU vs CPU i po 2 minutach rendering GPU dużo czystszy aczkolwiek nieco inny w refrakcjach i shadingu.
Napisano 15 Czerwiec 201113 l edit: sorki za spam ale niema edycji. Podoba mi się w IndigoRT podejście ro pamięci. Nie muszę polegać tylko na ograniczonej pamięci karty jak np. w Octane tylko działa to hybrydowo i korzysta także z ramu z kompa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto