seblen11 Napisano 17 Czerwiec 2011 Napisano 17 Czerwiec 2011 Witam ...postac ta robilem w wolnej chwili "po godzinaach" 3dmax>zbrush>bodypaint>3dmax... Uszy i ramiona troche niedopracowane.
Lucek Napisano 17 Czerwiec 2011 Napisano 17 Czerwiec 2011 Powtórzę po raz kolejny: bez dobrego sculptu nie ma co brać się za shader. Imo tragedia.
Godzil Napisano 24 Czerwiec 2011 Napisano 24 Czerwiec 2011 Lucku o ile podobają mi się Twoje podboje organiczne, o tyle może lekko zbyt za mocno własną miarą autora oceniasz? Ja nie wiele mogę mu doradzić odnośnie sculptowania prawda, ale co jak co - Ty możesz sporo. Po modelu mogę chyba tylko powiedzieć, iż autor się uczy bo sculpt jest faktycznie średni. Spróbuj mu coś podpowiedzieć! :) Pozdrawiam
Smoku Napisano 24 Czerwiec 2011 Napisano 24 Czerwiec 2011 Brak skali tego sculptu te wszystkie pory wypustki powinny być drobniejsze i gęstsze. Szczęka + szyja na ten przykład wygląda jak obkruszony kawał betonu.
Rekomendowane odpowiedzi