seblen11 Napisano 17 Czerwiec 2011 Share Napisano 17 Czerwiec 2011 Witam ...postac ta robilem w wolnej chwili "po godzinaach" 3dmax>zbrush>bodypaint>3dmax... Uszy i ramiona troche niedopracowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 17 Czerwiec 2011 Share Napisano 17 Czerwiec 2011 Powtórzę po raz kolejny: bez dobrego sculptu nie ma co brać się za shader. Imo tragedia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 24 Czerwiec 2011 Share Napisano 24 Czerwiec 2011 Lucku o ile podobają mi się Twoje podboje organiczne, o tyle może lekko zbyt za mocno własną miarą autora oceniasz? Ja nie wiele mogę mu doradzić odnośnie sculptowania prawda, ale co jak co - Ty możesz sporo. Po modelu mogę chyba tylko powiedzieć, iż autor się uczy bo sculpt jest faktycznie średni. Spróbuj mu coś podpowiedzieć! :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 24 Czerwiec 2011 Share Napisano 24 Czerwiec 2011 Brak skali tego sculptu te wszystkie pory wypustki powinny być drobniejsze i gęstsze. Szczęka + szyja na ten przykład wygląda jak obkruszony kawał betonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi