Hawk111 Napisano 19 Czerwiec 2011 Share Napisano 19 Czerwiec 2011 Karabin z czasów 2 wojny. 3D studio max + mental ray. Za jakiś czas pewnie dam update z texturkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 20 Czerwiec 2011 Share Napisano 20 Czerwiec 2011 Skoro nie ma jeszcze tekstur a mają być z tego co piszesz, to wg. mnie powinno być w WiPie. Co do modelu, sam karabin wydaje sie byc ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hawk111 Napisano 20 Czerwiec 2011 Autor Share Napisano 20 Czerwiec 2011 Powiem szczerze że boje sie czy przy moich umiejętnosciach texturowania karabin nie bedzie wyglądał gorzej po nałożeniu materiałów. Dlatego dałem sam model już do finished works. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 4 Lipiec 2011 Share Napisano 4 Lipiec 2011 Nie ma się co bać tylko próbować i uczyć się ;) Wbrew pozorom nie jest to, aż takie trudne. Parę tutków co do mapowania i dobre teksturki mieć, polecam cgtextures.com :) Przerzuć wątek do WIPa i dokończ ten karabin bo jest dobry :) Pozdrawiam, Solo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 5 Lipiec 2011 Share Napisano 5 Lipiec 2011 Zgadzam się z Solo. Chętnie bym popatrzył jak go oteksturujesz :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hawk111 Napisano 19 Lipiec 2011 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2011 (edytowane) Tak jak mi poleciliście przerzucam wątek do WiPa. Co prawda minęło troche, ale nie miałem czasu bawic sie w 3D. Wiec wracajac do pracki, nie trzeba profesjonalisty zeby stwierdzić że jest nie tak jak byc powinno. Poradźcie co zrobic żeby materiały wygladały lepiej? Przede wszytskim jak w mentalu zrobic realistyczny metal, bo te presetowe to sie nadają jedynie do czyściutkich wizek. Zastanawiałem sie też czy nie wyrenderować go bez zabrudzen w studiu, ale niewiem jak by sie to miało to modelu archaicznego karabinu. Edytowane 19 Lipiec 2011 przez Hawk111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateogala Napisano 24 Lipiec 2011 Share Napisano 24 Lipiec 2011 ładnie wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martix69 Napisano 24 Lipiec 2011 Share Napisano 24 Lipiec 2011 mnie podoba sie metal w okolicach spustu, wygląda tam jak by karabin był wykopany z ziemi, mocno zużyty jedynie to drewno bym poprawił teraz wygląda jak by było pokryte bezbarwnym lakierem( może zmniejszenie refleksow by pomogło ), ni i ściana sie za bardzo błyszczy. Co do renderu to nie pomogę ale ogólnie ładnie to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hawk111 Napisano 24 Lipiec 2011 Autor Share Napisano 24 Lipiec 2011 ok dzieki za pozytywne opinie i pomoc, poprawie ta sciane przesune teksture na podłodze i zmniejsze refleksy na drewnie i wrzuce do finished, może zrobie jeszcze czysty render w studiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się