Napisano 19 Czerwiec 201113 l Karabin z czasów 2 wojny. 3D studio max + mental ray. Za jakiś czas pewnie dam update z texturkami
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Skoro nie ma jeszcze tekstur a mają być z tego co piszesz, to wg. mnie powinno być w WiPie. Co do modelu, sam karabin wydaje sie byc ok.
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Autor Powiem szczerze że boje sie czy przy moich umiejętnosciach texturowania karabin nie bedzie wyglądał gorzej po nałożeniu materiałów. Dlatego dałem sam model już do finished works.
Napisano 4 Lipiec 201113 l Nie ma się co bać tylko próbować i uczyć się ;) Wbrew pozorom nie jest to, aż takie trudne. Parę tutków co do mapowania i dobre teksturki mieć, polecam cgtextures.com :) Przerzuć wątek do WIPa i dokończ ten karabin bo jest dobry :) Pozdrawiam, Solo
Napisano 19 Lipiec 201113 l Autor Tak jak mi poleciliście przerzucam wątek do WiPa. Co prawda minęło troche, ale nie miałem czasu bawic sie w 3D. Wiec wracajac do pracki, nie trzeba profesjonalisty zeby stwierdzić że jest nie tak jak byc powinno. Poradźcie co zrobic żeby materiały wygladały lepiej? Przede wszytskim jak w mentalu zrobic realistyczny metal, bo te presetowe to sie nadają jedynie do czyściutkich wizek. Zastanawiałem sie też czy nie wyrenderować go bez zabrudzen w studiu, ale niewiem jak by sie to miało to modelu archaicznego karabinu. Edytowane 19 Lipiec 201113 l przez Hawk111
Napisano 24 Lipiec 201113 l mnie podoba sie metal w okolicach spustu, wygląda tam jak by karabin był wykopany z ziemi, mocno zużyty jedynie to drewno bym poprawił teraz wygląda jak by było pokryte bezbarwnym lakierem( może zmniejszenie refleksow by pomogło ), ni i ściana sie za bardzo błyszczy. Co do renderu to nie pomogę ale ogólnie ładnie to wygląda.
Napisano 24 Lipiec 201113 l Autor ok dzieki za pozytywne opinie i pomoc, poprawie ta sciane przesune teksture na podłodze i zmniejsze refleksy na drewnie i wrzuce do finished, może zrobie jeszcze czysty render w studiu
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto