Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Powiem szczerze że boje sie czy przy moich umiejętnosciach texturowania karabin nie bedzie wyglądał gorzej po nałożeniu materiałów. Dlatego dałem sam model już do finished works.

Napisano

Nie ma się co bać tylko próbować i uczyć się ;) Wbrew pozorom nie jest to, aż takie trudne. Parę tutków co do mapowania i dobre teksturki mieć, polecam cgtextures.com :)

Przerzuć wątek do WIPa i dokończ ten karabin bo jest dobry :)

 

Pozdrawiam,

Solo

Napisano (edytowane)

Tak jak mi poleciliście przerzucam wątek do WiPa. Co prawda minęło troche, ale nie miałem czasu bawic sie w 3D. Wiec wracajac do pracki, nie trzeba profesjonalisty zeby stwierdzić że jest nie tak jak byc powinno. Poradźcie co zrobic żeby materiały wygladały lepiej? Przede wszytskim jak w mentalu zrobic realistyczny metal, bo te presetowe to sie nadają jedynie do czyściutkich wizek. Zastanawiałem sie też czy nie wyrenderować go bez zabrudzen w studiu, ale niewiem jak by sie to miało to modelu archaicznego karabinu.

mosinnaganttex.jpg

Edytowane przez Hawk111
Napisano

mnie podoba sie metal w okolicach spustu, wygląda tam jak by karabin był wykopany z ziemi, mocno zużyty jedynie to drewno bym poprawił teraz wygląda jak by było pokryte bezbarwnym lakierem( może zmniejszenie refleksow by pomogło ), ni i ściana sie za bardzo błyszczy. Co do renderu to nie pomogę ale ogólnie ładnie to wygląda.

Napisano

ok dzieki za pozytywne opinie i pomoc, poprawie ta sciane przesune teksture na podłodze i zmniejsze refleksy na drewnie i wrzuce do finished, może zrobie jeszcze czysty render w studiu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności