Adder Napisano 22 Czerwiec 2011 Napisano 22 Czerwiec 2011 Witam wszystkich Podczas dzisiejszego renderu pojawił się nader dziwny artefakt, a mianowicie wyrenderowała mi się nie istniejąca geometria. Link 1- zaznaczony problem (nie przejmować się innymi bugami widocznymi w scenie, już je poprawiłem) http://img713.imageshack.us/img713/1570/pieknypoczatek.png Link 2- przybliżony fragment gdzie ściana styka się z sufitem i tajemniczymi białymi liniami. Przerwałem ten render gdy się pojawiły. http://img6.imageshack.us/img6/4214/geometrial.jpg Link 3- zrzut z viewportu http://img194.imageshack.us/img194/6535/okolica.jpg Ciekawostka, ze kiedy się przybliżyłem i zmieniłem kąt kamery artefakty zniknęły. Problem w tym, że muszę zrobić ten render z aktualnego miejsca. Jakieś pomysły co to jest czy co z tym zrobić?
Adder Napisano 22 Czerwiec 2011 Autor Napisano 22 Czerwiec 2011 Jedyny bump w tym rejonie jest na metalowych elementach. Tekstura zrobiona na podstawie tego tutka: http://www.max3d.pl/tut.php?id=293 Płyty na ścianach to raytrace z kanałami Diffuse i Reflect, a sufit- Arch&Design z templatem matowego plastiku i pozmniejszanymi odbiciami.
Adder Napisano 25 Czerwiec 2011 Autor Napisano 25 Czerwiec 2011 Widzę, że nikt inny pomysłów nie miał. Dzięki arturprx2 za starania:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się