Napisano 24 Czerwiec 201113 l Pewnie to pytanie wyda wam się banalne. Mam sphere i zaznaczam polygony które widzę z przodu. Niestety zaznaczają mi się też te z tyłu. Jak zablokować zaznaczanie polygonów z tyłu?
Napisano 25 Czerwiec 201113 l Jest to jedna ze słabszych opcji w Maya niestety. Wejdź do: Display -> Polygon -> Custom Polygon Display ... i tam zaznacz Backface Culling na "ON". Niestety żeby sobie zrobić toggla musisz skrypta pod skrót przypisać. edit: $selList = `ls -sl`; for($obj in $selList) { $curVal = `getAttr ($obj + ".backfaceCulling")`; if($curVal != 0){ setAttr ($obj + ".backfaceCulling") 0; } else { setAttr ($obj + ".backfaceCulling") 3; } } Masz tutaj. Podepnij pod buttona. Przy zaznaczaniu transform node'a (nie face'ów czy vertexów) odpalasz to i Ci przerzuca między backface cullami. Jak ktoś ma lepszy pomysł to chętnie posłucham bo nigdy nie grzebałem za bardzo w tym problemie a to w sumie ciekawe. edit2: Właśnie się zastanawiam i myślę że możnaby napisać scriptJoba do selekcji żeby zaznaczał tylko facy skierowane normalną w stronę kamery, wtedy można by widzieć facy z tyłu a zaznaczać tylko te frontowe. Edytowane 25 Czerwiec 201113 l przez beny
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto