Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Zacząłem nowy samochód, tak tak wiem po raz kolejny... Ale tutaj będę zamieszczał każdy mój postęp i będę starał się wcielać wasze porady,krytyki w życie.

 

Wracając do modelu, zacząłem modelować Mazdę Rx-8. Puki co wiem ,że z tyłu nad kola muszę poszukać sposobu na ładne rozprowadzenie linii, gdyż jest tam sporo trójkątów. Nie patrzcie też ,na rozdzielenie maski i nadkola nad nim też pracuję.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Siema też robiłem rx8 Może coś Ci pomoże moja siatka p. nadkola. jest trochę niechlujna bo to starszy model ale topologia jest chyba ok.

nadkolev.png

nodkolecl.png

 

Powodzenia.

Napisano
  • Autor

Mały update przodu.

Powiedzcie czy w dobrym kierunku robię ten wlot, bo tutaj już można go robić tylko na oko. Blueprinty nie obejmują dokładnie tego obszaru.

Wiem ,że przednia linia zderzaka jest nie równa ale na razie skupiam się na wlocie.

Napisano
Powiedzcie czy w dobrym kierunku robię ten wlot, bo tutaj już można go robić tylko na oko. Blueprinty nie obejmują dokładnie tego obszaru.

 

Nie koniecznie, można się wzorować na zdjęciach które często rozwiewają wątpliwości jak coś powinno się układać. Na elementy sprawiające trudności najlepiej jest szukać zbliżeń, czyli jak potrzeba fotki z wlotem powietrza, to w wyszukiwarce grafiki pisz "marka + model + air intake"

 

Edit:

Ale w tym przypadku tutaj lepiej wpisać "front bumper", sprawdziłem szybciutko.

Edytowane przez Pawlito

Napisano
  • Autor

Kosi

Dzięki za radę, ale stosuję ją już od dawna, wiem ,że nie można się opierać tylko na blueprintach bo często różnią się od siebie.

Ale dziękuję za chęci ;)

 

Druga sprawa

Ma ktoś pomysł jak zakończyć jedną linią ten 4-krotny chamfer?

Ogólnie samochód puki co jest prosty? Bo nikt nie wytyka żadnych błędów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności