Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hej,

texturowałem model w zbrushu i teraz chcę się przesiąść do mudboxa żeby tam dokończyć textury. Problem w tym że nie mam pojęcia jak załadować te textury z zbrusha do mudboxa. Textur jest kilka na całe ciało postaci (multi texture). Dla modelu z jedną texturą nie ma problemu ale jak to jest w przypadku kilku textur?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 4,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

probowales je wczytac po kolei?. mud rozpoznaje kilka mapowan, mozesz sie przelaczac kliknieciem miedzy nimi. moze pozwoi ci w ten sposob okreslic gdzie przypisac konkretna teksture. zgaduje.

Napisano
  • Autor

Jak kliknięciem przełączyć się między tymi mapowaniami bo nie bardzo kumam? :)

Napisano

men, jak zaimportowalem model z multi uv wyskoczyl mi komunikat z instrukcja obslugi. klikalem i dzialalo, na razie nie wiem nic wiecej :)

Napisano
  • Autor

Jak importuję texturę bezpośrednio na warstwę to się ustawia na losowym uv i przy obracaniu inne losowe uv robi się całe niebieskie ale o co tu chodzi to nie mam pojęcia bo klikałem i nic nie wychodziło :D

Mi żadna instrukcja nie wyskoczyła (mud2012 sp2) ale na pewno coś tam musi pisać.

Dzięki :)

Napisano

te niebieskie to wlasnie oznaczone nieaktywne kanaly uv. mud wyswietla tylko jeden zeby zwiekszyc wydajnosc podczas malowania/rzezbienia. moze da sie to wylaczyc zeby wyswietlal wszystkie.

Napisano

Coś mi się kojarzy, że pliki powinny być odpowiednio ponazywane, zależnie od tego w jakich są tile'ach. Najlepiej zrób sobie nową warstwę, pomaluj cokolwiek po obiekcie i wyeksportuj tekstury, mudbox wtedy Ci je ponazywa tak jak lubi żeby były ponazywane i będziesz wiedział co dalej robić.

 

Edit: Sprawdziłem. Musisz mieć takie nazwy:

 

nazwa_u1_v1.tif -dla tekstury mieszczącej się w podstawowym tile'u

 

i do tego np:

 

nazwa_u-1_v1

nazwa_u2_v-2

 

Nietrudno to ogarnąć.

Testowałęm na boksie i nie miałem problemu z wyświetlaniem obydwu tekstur na raz. Pamiętam że jak robiłem tą ostatnią swoją laskę, to oczywiście też w mudboxie maskowałem szwy pomiędzy teksturami i wyświetlał mi obie naraz.

Edytowane przez Luki Luki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.