qbaqbaMAX3D Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 Hej Znacie skuteczny trick na umieszczanie bitmapy (etykieta) na opakowaniu w ktorym jest zamieszanie diffise/reflections+shaders. Samo wycinanie kanalem alfa nie wystarcza gdyz raz jest potrzebny delikatny przeswit shadera, a raz wzmocnienie. Moze dorobiliscie sie jakiegos schematu ktory zawsze sie sprawdza? W moim przypadku zrobilo sie z osiem zaleznych od siebie warstw w trzech kanalach. Odtworzyc to na nowo - bylby problem chyba, ze poprzez copy-paste. [ATTACH]80728[/ATTACH] Tu caly nadruk musialem poprawiac w PS :(
kazka80 Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 ożżżżżżżżżżż TY! to ja juz widzę coś TY robił jak Ciebie nie BYŁO - SUPER - wybacz ale Ci nie pomogę moze za 3lata... ;)
artzgodka Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 ja robię dla Loga/Etykiet nową siatkę którą minimalnie powiększam i wycinam, to ClipMapami, jest w tedy pełna kontrola nad Logo/Etykieta ale gdybyś to animował (wyginał itp.) to byłby problem - te wszystkie renderki były tak robione http://www.newtek.com/forums/showthread.php?t=116352
qbaqbaMAX3D Napisano 1 Lipiec 2011 Autor Napisano 1 Lipiec 2011 Dzięki Artur :) Kiedyś te prace widzialem chyba nawet tam - bardzo fajne! A masz moze cos bardziej aktualnego?
artzgodka Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 mam :) http://www.new.virtual-virtual.com/produkt/89/Klejnoty-Kaszmiru-w-najnowszej-kolekcji-cieni-Virtual te opakowki były w 3D robione, a tak naprawdę to ostatnio więcej robię w DTP i WWW niż w 3D bo takie jest akurat zapotrzebowanie, ale przypełznie też i 3D za jakiś czas :)
qbaqbaMAX3D Napisano 1 Lipiec 2011 Autor Napisano 1 Lipiec 2011 myśle, że na pewno przypełznie :) szkoda by bylo inaczej! Renderujesz w native LW, czy w czyms innym? Bardzo fajne prace!
artzgodka Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 do tego typu prac uważam, że tylko native, nie ma problemu z nodami, futrem itp. do interior/exterior Kray ale do tego typu prac nativeLWrenderer
erykowal Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 Panowie w Waszych pracach jest bardzo duzo reflection tak mi sie zdaje czy tak jest?????? Ile w tym jest fizycznego oswietlenia, a ile tak naprawdę jedynie odbić? Czy uzywacie opcji environment-raytrcking+spherical map ??????? czy objektow z naniesiona hdr mapa???? dobre pracki!
qbaqbaMAX3D Napisano 1 Lipiec 2011 Autor Napisano 1 Lipiec 2011 mieszam to wszystko - uzywam environment/ray tracing+backdrop + obiekt sphera/studio + light + blur + itd :)
artzgodka Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 w 3D tak samo jak w tradycyjnej fotografii, by przedstawić fajnie jakiś obiekt musisz go dobrze oświetlić, zasymulować odbicia które uzyskuje się w realnym studio fotograficznym, trzeba tak kombinować by wydobyć przedmiot jego kształt a do renderowania szkła, metalu mapa odbić jest konieczna, generalnie każdy obiekt fotografowany w studio jest tak oświetlany tam są światła z blendami które to robią lub inne białe choć nie koniecznie elementy a u nas/ja stosuję jako źródła światła lumipoligons i HDRI w ImageWorld, HDRI dla bardziej urealnienia i uplastycznienia powierzchni a Lumi do nadania ostatecznych odbić i woświetlenia. Reasumując gdyby nie było to potrzebne wystarczyło by tylko od tak na biurku cyknąć fotę cyfróweczką i sprawa załatwiona ale tak przecież nie jest, patrząc na obiekt w realu nie widzimy jego zdjęcia i tego jak jest źle oświelony widzimy ładny obiekt dlatego, że oko a raczej nasz mózg patrzy selektywnie i adaptuje się do otoczenia i tego co widzi, patrzy jakby bardziej optymistycznie, dobiero widząc zdjęcie/render danego obiektu widzimy czy jest to dobrze, czy źle zrobione. Nie używam w LW fizycznych świateł, tylko Lumipoligons a w tedy render LW dostaje kopa, fizyczne światła są słabe szumią i b. zwalniają renerer a szczególnie przy użyciu FG trochę zagmatwałem chyba ? :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się