Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hej

Znacie skuteczny trick na umieszczanie bitmapy (etykieta) na opakowaniu w ktorym jest zamieszanie diffise/reflections+shaders. Samo wycinanie kanalem alfa nie wystarcza gdyz raz jest potrzebny delikatny przeswit shadera, a raz wzmocnienie. Moze dorobiliscie sie jakiegos schematu ktory zawsze sie sprawdza? W moim przypadku zrobilo sie z osiem zaleznych od siebie warstw w trzech kanalach. Odtworzyc to na nowo - bylby problem chyba, ze poprzez copy-paste.

[ATTACH]80728[/ATTACH]

Tu caly nadruk musialem poprawiac w PS

:(

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ożżżżżżżżżżż TY! to ja juz widzę coś TY robił jak Ciebie nie BYŁO - SUPER - wybacz ale Ci nie pomogę moze za 3lata... ;)

Napisano
  • Autor

Dzięki Artur :)

Kiedyś te prace widzialem chyba nawet tam - bardzo fajne! A masz moze cos bardziej aktualnego?

Napisano
  • Autor

myśle, że na pewno przypełznie :) szkoda by bylo inaczej!

Renderujesz w native LW, czy w czyms innym?

Bardzo fajne prace!

Napisano

do tego typu prac uważam, że tylko native, nie ma problemu z nodami, futrem itp. do interior/exterior Kray ale do tego typu prac nativeLWrenderer

Napisano

Panowie w Waszych pracach jest bardzo duzo reflection tak mi sie zdaje czy tak jest??????

 

Ile w tym jest fizycznego oswietlenia, a ile tak naprawdę jedynie odbić? Czy uzywacie opcji environment-raytrcking+spherical map ??????? czy objektow z naniesiona hdr mapa????

 

dobre pracki!

Napisano

w 3D tak samo jak w tradycyjnej fotografii, by przedstawić fajnie jakiś obiekt musisz go dobrze oświetlić, zasymulować odbicia które uzyskuje się w realnym studio fotograficznym, trzeba tak kombinować by wydobyć przedmiot jego kształt a do renderowania szkła, metalu mapa odbić jest konieczna, generalnie każdy obiekt fotografowany w studio jest tak oświetlany tam są światła z blendami które to robią lub inne białe choć nie koniecznie elementy a u nas/ja stosuję jako źródła światła lumipoligons i HDRI w ImageWorld, HDRI dla bardziej urealnienia i uplastycznienia powierzchni a Lumi do nadania ostatecznych odbić i woświetlenia.

 

Reasumując gdyby nie było to potrzebne wystarczyło by tylko od tak na biurku cyknąć fotę cyfróweczką i sprawa załatwiona ale tak przecież nie jest, patrząc na obiekt w realu nie widzimy jego zdjęcia i tego jak jest źle oświelony widzimy ładny obiekt dlatego, że oko a raczej nasz mózg patrzy selektywnie i adaptuje się do otoczenia i tego co widzi, patrzy jakby bardziej optymistycznie, dobiero widząc zdjęcie/render danego obiektu widzimy czy jest to dobrze, czy źle zrobione.

 

Nie używam w LW fizycznych świateł, tylko Lumipoligons a w tedy render LW dostaje kopa, fizyczne światła są słabe szumią i b. zwalniają renerer a szczególnie przy użyciu FG

 

trochę zagmatwałem chyba ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.