Napisano 29 Czerwiec 201113 l Hej Znacie skuteczny trick na umieszczanie bitmapy (etykieta) na opakowaniu w ktorym jest zamieszanie diffise/reflections+shaders. Samo wycinanie kanalem alfa nie wystarcza gdyz raz jest potrzebny delikatny przeswit shadera, a raz wzmocnienie. Moze dorobiliscie sie jakiegos schematu ktory zawsze sie sprawdza? W moim przypadku zrobilo sie z osiem zaleznych od siebie warstw w trzech kanalach. Odtworzyc to na nowo - bylby problem chyba, ze poprzez copy-paste. [ATTACH]80728[/ATTACH] Tu caly nadruk musialem poprawiac w PS :(
Napisano 29 Czerwiec 201113 l ożżżżżżżżżżż TY! to ja juz widzę coś TY robił jak Ciebie nie BYŁO - SUPER - wybacz ale Ci nie pomogę moze za 3lata... ;)
Napisano 1 Lipiec 201113 l ja robię dla Loga/Etykiet nową siatkę którą minimalnie powiększam i wycinam, to ClipMapami, jest w tedy pełna kontrola nad Logo/Etykieta ale gdybyś to animował (wyginał itp.) to byłby problem - te wszystkie renderki były tak robione http://www.newtek.com/forums/showthread.php?t=116352
Napisano 1 Lipiec 201113 l Autor Dzięki Artur :) Kiedyś te prace widzialem chyba nawet tam - bardzo fajne! A masz moze cos bardziej aktualnego?
Napisano 1 Lipiec 201113 l mam :) http://www.new.virtual-virtual.com/produkt/89/Klejnoty-Kaszmiru-w-najnowszej-kolekcji-cieni-Virtual te opakowki były w 3D robione, a tak naprawdę to ostatnio więcej robię w DTP i WWW niż w 3D bo takie jest akurat zapotrzebowanie, ale przypełznie też i 3D za jakiś czas :)
Napisano 1 Lipiec 201113 l Autor myśle, że na pewno przypełznie :) szkoda by bylo inaczej! Renderujesz w native LW, czy w czyms innym? Bardzo fajne prace!
Napisano 1 Lipiec 201113 l do tego typu prac uważam, że tylko native, nie ma problemu z nodami, futrem itp. do interior/exterior Kray ale do tego typu prac nativeLWrenderer
Napisano 1 Lipiec 201113 l Panowie w Waszych pracach jest bardzo duzo reflection tak mi sie zdaje czy tak jest?????? Ile w tym jest fizycznego oswietlenia, a ile tak naprawdę jedynie odbić? Czy uzywacie opcji environment-raytrcking+spherical map ??????? czy objektow z naniesiona hdr mapa???? dobre pracki!
Napisano 1 Lipiec 201113 l Autor mieszam to wszystko - uzywam environment/ray tracing+backdrop + obiekt sphera/studio + light + blur + itd :)
Napisano 1 Lipiec 201113 l w 3D tak samo jak w tradycyjnej fotografii, by przedstawić fajnie jakiś obiekt musisz go dobrze oświetlić, zasymulować odbicia które uzyskuje się w realnym studio fotograficznym, trzeba tak kombinować by wydobyć przedmiot jego kształt a do renderowania szkła, metalu mapa odbić jest konieczna, generalnie każdy obiekt fotografowany w studio jest tak oświetlany tam są światła z blendami które to robią lub inne białe choć nie koniecznie elementy a u nas/ja stosuję jako źródła światła lumipoligons i HDRI w ImageWorld, HDRI dla bardziej urealnienia i uplastycznienia powierzchni a Lumi do nadania ostatecznych odbić i woświetlenia. Reasumując gdyby nie było to potrzebne wystarczyło by tylko od tak na biurku cyknąć fotę cyfróweczką i sprawa załatwiona ale tak przecież nie jest, patrząc na obiekt w realu nie widzimy jego zdjęcia i tego jak jest źle oświelony widzimy ładny obiekt dlatego, że oko a raczej nasz mózg patrzy selektywnie i adaptuje się do otoczenia i tego co widzi, patrzy jakby bardziej optymistycznie, dobiero widząc zdjęcie/render danego obiektu widzimy czy jest to dobrze, czy źle zrobione. Nie używam w LW fizycznych świateł, tylko Lumipoligons a w tedy render LW dostaje kopa, fizyczne światła są słabe szumią i b. zwalniają renerer a szczególnie przy użyciu FG trochę zagmatwałem chyba ? :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto