Raven Napisano 26 Czerwiec 2004 Napisano 26 Czerwiec 2004 Witam. Przerwa w umieszczaniu informacji na temat postępów nad Ragnarokiem była spowodowana naszą intensywną pracą. Postanowiliśmy użyć map normalnych przy wyświetlaniu części obiektów efektem tego jest poniższa postać bohatera występującego w demie. Zamieszczone obrazy są wygenerowane w enginie napędzającym Ragnaroka. Niektóre części garderoby są źle oświetlone, spowodowane jest to wykorzystaniem tej samej mapy normalnych dla prawej i lewej części ubrania, lecz niedługo będzie to poprawione gdyż cały czas pracuje i eksperymentuje nad teksturami. Postać jest całkowicie rozbieralna a przypadają na nią: postać 1290 poligonów 1024x512 txt włosy 158 poligonów 256x256 txt zbroja 446 poligonów 512x256 256x256 txt spodnie 154 poligony 512x512 txt buty 160 poligonów (oba) 256x256 txt Proszę o uwagi i komentarze. Pozdrawiam.
_michal Napisano 26 Czerwiec 2004 Napisano 26 Czerwiec 2004 Moja zdanie znasz :) Odmłodź go trochę i będzie 5+ (nie 6 zeby nie przesadzać :), a co) Kiedy rig i jakieś ładne pozy?
Phantom Napisano 26 Czerwiec 2004 Napisano 26 Czerwiec 2004 witam :) po 1 to tak jak jush eMPeck zauważył za staro wygląda...ja dołoze jesio od siebie że nie podoba mi się przednia wewnętrzna część butów...mięśnie brzucha na zbroi są imo wynaturzone..albo conajmniej za mocno zaakcentowane...no i spodnie od tylniej części wg mnie prezentują się paskudnie...ten wielki czarny rów :) bez przesady :P pozatym bardzo fajne :) pozdrawiam...
Raven Napisano 26 Czerwiec 2004 Autor Napisano 26 Czerwiec 2004 Witam ponownie. Bohater stracił pare latek i zmienił spodnie na mniej obcisłe :). Geometrie imitacji mieśni brzucha w pancerzu też zmieniłem choc teraz straciłą swą agresywność dzięki ostrym wybrzuszeniom ale mozliwe że bardziej pasuje. Nie wiem o co chodzi z butami możesz mi zaznaczyć?? Dzieki za porady, pozdrawiam.
darkelf Napisano 27 Czerwiec 2004 Napisano 27 Czerwiec 2004 fajnie, tylko mam 2 zastrzezenia: dot. rak a dokladniej lokcia... prawie go nie widze. i jeszcze te metalowe zakonczniea.... nie byloby to troche niewygodne dla zwinnego i hyzego lowcy? :P ogolnie okej.
RK Napisano 27 Czerwiec 2004 Napisano 27 Czerwiec 2004 Głowa i ręce świetne- nogi IMHO trochę za bardzo odpuszczone.
CrystalEye Napisano 27 Czerwiec 2004 Napisano 27 Czerwiec 2004 bardzo dobra pracka, podobaja mi sie tekstury, pierwsza klasa. jesli mozna pare pytan: - postac w poly czy mesh?? - tekstury nakladane Unvrap UVW czy Multi sub object, i ostro z ID number?? -malowane w photoshopie?? - z jakich tutkow jesli wolno spytac uczyles sie nakladac tekstury i je rysowac:P?? - w jaki sposob modelowales postac??
Raven Napisano 27 Czerwiec 2004 Autor Napisano 27 Czerwiec 2004 Witam. Najpierw odpowiedzi na pytania: Pracuje na faceach nie poligonach żeby lepiej zoptymalizować siatkę. Ręcznie mapowane Unvrap UVW ale mam dziwną technikę mapowania fizycznie rozbijam obiekt na części (przyzwyczajenie :D ). Raczej tak, chociaż czasem używam innych programów. Nie korzystam z tutoriali najwyżej z książek. Poli modeling. No a teraz żeby nie było że zaniedbałem dół :D poprawione spodnie (już lepiej zasymulować skóry nie umiem) i podrasowane metalowe wstawki. (eMPeck wygrała jeszcze inna ich wersja :) ). Darkelf specjalnie dla Ciebie wyraźniejszy łokieć. Plantom dzięki, ten jasny punkt powstał z niedopasowania buta hi z low poli. Już znikło - ręcznie na txt normalnych poprawiłem. Nad butami posiedzę jeszcze, niestety nie są skomplikowane więc nie mogę poszaleć. Dzięki za uwagi, są mi bardzo pomocne gdy tracę dystans.
Max Schreck Napisano 28 Czerwiec 2004 Napisano 28 Czerwiec 2004 Z normalnymi to jest właśnie taki ból, że trzeba zrezygnować z mapowania \"połówkowego\" aby efekt był dobry. Ile face\'ów ma model wyjściowy, z którego robisz rzutowanie? Pytam, bo wydaje mi się, że możnaby jeszcze podkreślić nieco mięcho, dodać jakieś żyły, pofałdować portki - chyba, że goni Cię czas, wtedy można to sobie darować.
Raven Napisano 28 Czerwiec 2004 Autor Napisano 28 Czerwiec 2004 Zamieszczam model portek hi-poli, nie mogę ich bardziej pofałdować to nie dżinsy tylko gruba skóra, więc fałdy odpadają. Żyły są ale tylko na txt, nie chce przesadzać i tak nikt tego by nie zobaczył w czasie gry. Teraz zabieram się za robienie Uehla hi-poli a potem txt do niego no i mapowanie od nowa. uff
Max Schreck Napisano 28 Czerwiec 2004 Napisano 28 Czerwiec 2004 Nawet fajne te spodnie :) Sprawdzałeś jak się zachowują Twoje normal mapy przy deformacjach siatki występujacych podczas animacji?
CrystalEye Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 Spodnie faine, tylko troszke takie jak z plasteliny, moglbys dodac jakac teksture, lub sproboj walnac na to teksture spodni Jeansowych na warstwie z opcją swiatla OVERLAY(PHOTOSHOP). Po dopracowaniu(Kolor, przeswitywanie) daje to KAPITALNE EFEKTY. Raven, mam prozbe, podoba mi sie twoj model, moglbys odpowiedziec na moje pytania w dziale MODELING i TEXTURING/LIGHTING ?? pytam o tworzenie tekstur i face modeling, a widze po modelu ze sie na tym znasz, dzieki:P [Wyedytowany dnia 29-6-2004 > Dizzy]
Ufooox Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 Spodnie wyglądają jak pamiętne gumki skórzane! tak trzymać! lata 80 rulez! :D
sir_Bols Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 gacie jak lajkry dickinsona... zbroja wyglada strasznie cienko... piszesz ze to gruba skora... wiec jakim cudem widac te miesnie? no chyba ze to taka zbroja dla szpanerow z takim wzorkiem... no a ogolnie to mi sie podoba... tylko mozna by ta zbrojke troche dopracowac... jakas taka prostacka... dwa platy skory zszyte... no i moze jakis pas mu dac.... i faktycznie te metalowe wykonczenia troche dziwne... chlopak by wydal fortune na rozne mascie na obtarcia....
Raven Napisano 29 Czerwiec 2004 Autor Napisano 29 Czerwiec 2004 sir_Bols, jest to typowy dla antyku, lekki kirys, jeśli o takim typie pancerzy nie słyszałeś, twoja sprawa. Prosze o uwagi dotyczące wykonania i aspektów technicznych a nie krytyki ustalonego wcześniej przez zespół projektu. Nie moge sobie od tak dodawac jakiś pierdół \"bo mi wolne miejsce zostało\" trzeba trzymać się konceptów. To nie żaden problem naciapać na modelu niepotrzebnych rzeczy żeby zwiększyć jego atrakcyjność, problem zaczyna się wtedy gdy trzeba z czegoś prostego zrobić coś atrakcyjnego. Pozdrawiam.
sayonerka Napisano 30 Czerwiec 2004 Napisano 30 Czerwiec 2004 Witam! Bardzo ladny model i texturki. Ciesze sie ze po okresie ogorkowym na game arts, ponownie prezentuje sie prace na tak wyskokim poziomie. Oby jak najwiecej takich prac! Pozdrawiam. [Wyedytowany dnia 30-6-2004 > sayonerka]
sir_Bols Napisano 9 Lipiec 2004 Napisano 9 Lipiec 2004 raven wiem co to kirys... owszem wczesniej byly wykonywane z brazu tudziez skory... co nie zmienia faktu ze wyglada na cienki... i wlasnie to jest imho uwaga dotyczaca wykonania bo pisales ze jest z grubej skory wiec mniemam ze tak mial wygladac... a to co mozesz sobie zmieniac a co nie to mi szczerze mowiac wisi... powiedzialem swoje odczucia co do modelu i tyla... nikt ci przeciez nie kaze mnie sluchac prawda? wiec nie musisz sie przedemna tlumaczyc ze czegos nie mozesz...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się