CoRnS Napisano 26 Czerwiec 2004 Share Napisano 26 Czerwiec 2004 Witam wszystkich jak temat wskazoje mam problem z koscmi tzn zrobilem sobie szkielet zwerzatka. Jednak kiedy ruszam np noga to niektore kosci nietrzymaja sie szkieletu pomocy !! z gory dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 26 Czerwiec 2004 Share Napisano 26 Czerwiec 2004 EdiT EvEnlopes :-) pokombinuj , moze niektóre kości nie trzymają vertexów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 26 Czerwiec 2004 Share Napisano 26 Czerwiec 2004 A co maja do tego envelopsy? Corns: podaj wiecej szczegolow, jakies screeny. Pierwsze co przychodzi mi do glowy to to, ze nie podlinkowales czesci kosci do szkieletu, ale moze nie o to chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kx Napisano 26 Czerwiec 2004 Share Napisano 26 Czerwiec 2004 jak dla mnie - trzeba podlinkowac kosc ktora sie nie rusza do kosci wyzej (parenta) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CoRnS Napisano 26 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 26 Czerwiec 2004 oto jeden ze screanow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CoRnS Napisano 27 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 27 Czerwiec 2004 Zdaje mi sie ze, cos zle zlinkowalem kosci :(. Moze mi ktos wytlumaczyc o co dokladnie chodzi z tym linkowaniem?? bo z helpa w maxie cos niemoge wyczaic o co chodzi. jeszcze raz z gory dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CoRnS Napisano 27 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 27 Czerwiec 2004 Zdaje mi sie ze, cos zle zlinkowalem kosci :(. Moze mi ktos wytlumaczyc o co dokladnie chodzi z tym linkowaniem?? bo z helpa w maxie cos niemoge wyczaic o co chodzi. jeszcze raz z gory dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orion Napisano 27 Czerwiec 2004 Share Napisano 27 Czerwiec 2004 Jak tworzysz kości to tworzysz je na zasadzie parents/child czyli np obrót parentsa powoduje obrót childa. Jak przesunąłeś tą kość?? [Wyedytowany dnia 27-6-2004 > Orion] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CoRnS Napisano 27 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 27 Czerwiec 2004 Tak jak widac na screanie wyrzej kosc zaznaczona na bialo przesunolem w prawo wzgledem osi x . nio i wyszly mi jakies dziwne rzeczy :/. jeszcze jedno jak w takim razie linkowac ten szkielet tak zeby kiedy ruszam konczyna ruszala siecala konczyna a nie tylko niektore kosci?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 27 Czerwiec 2004 Share Napisano 27 Czerwiec 2004 Jakis cudaczny ten szkielet. Mozesz wystawic/przeslac mi ten plik maxa? Zajrze tam i sprobuje zdiagnozowac problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CoRnS Napisano 27 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 27 Czerwiec 2004 moge tylko podaj mi maila to przesle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 27 Czerwiec 2004 Share Napisano 27 Czerwiec 2004 [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 27 Czerwiec 2004 Share Napisano 27 Czerwiec 2004 wysylasz, czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CoRnS Napisano 27 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 27 Czerwiec 2004 joz wyslalem powinno dojsc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CoRnS Napisano 27 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 27 Czerwiec 2004 joz wyslalem powinno dojsc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 27 Czerwiec 2004 Share Napisano 27 Czerwiec 2004 nic nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CoRnS Napisano 27 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 27 Czerwiec 2004 sproboje jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CoRnS Napisano 27 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 27 Czerwiec 2004 jesli nie doszlo to zkorzystaj z tego linka powinien dzialac plik zamiescilem na servie: http://www.corns3d.republika.pl/pig_temp.rar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 27 Czerwiec 2004 Share Napisano 27 Czerwiec 2004 Na maila w dalszym ciagu nic nie dostaje, ale zassalem z serwera. To co tam sie dzieje to jakas masakra. Podczas obrotu kazda kosc kreci sie w inna strone, skaluje, przemieszcza... No i ten Spline IK na calej postaci. Sam to robiles? Szczerze powiedziawszy nie mam zielonego pojecia o co chodzi i szkoda na to czasu. Szybciej bedzie zrobic to od poczatku, poprawnie. edit: czy podczas ustawiania kosci skalowales je? [Wyedytowany dnia 27-6-2004 > dr Ug] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CoRnS Napisano 27 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 27 Czerwiec 2004 tak myslalem :( . pierwszy raz tym sie zaczolem bawic nio i .... \"masakra\" moze jest cos popolsku na ten temat ?? albo jezeli sie komus chce wytlomaczyc chociaz troche jak przynajmniej zaczac robic taki szkielet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CoRnS Napisano 28 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 28 Czerwiec 2004 widze ze wszyscy mi pomogli :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 28 Czerwiec 2004 Share Napisano 28 Czerwiec 2004 \"Zrobilem sobie cos takiego, chociaz jeszcze nie umiem. Teraz powiedzcie mi, jak to naprawic, zeby bylo dobrze.\" Najpierw poucz sie troche, pozniej zabieraj do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się