CoRnS Posted June 26, 2004 Share Posted June 26, 2004 Witam wszystkich jak temat wskazoje mam problem z koscmi tzn zrobilem sobie szkielet zwerzatka. Jednak kiedy ruszam np noga to niektore kosci nietrzymaja sie szkieletu pomocy !! z gory dzieki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
chveti Posted June 26, 2004 Share Posted June 26, 2004 EdiT EvEnlopes :-) pokombinuj , moze niektóre kości nie trzymają vertexów Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr Ug Posted June 26, 2004 Share Posted June 26, 2004 A co maja do tego envelopsy? Corns: podaj wiecej szczegolow, jakies screeny. Pierwsze co przychodzi mi do glowy to to, ze nie podlinkowales czesci kosci do szkieletu, ale moze nie o to chodzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kx Posted June 26, 2004 Share Posted June 26, 2004 jak dla mnie - trzeba podlinkowac kosc ktora sie nie rusza do kosci wyzej (parenta) Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoRnS Posted June 26, 2004 Author Share Posted June 26, 2004 oto jeden ze screanow: Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoRnS Posted June 27, 2004 Author Share Posted June 27, 2004 Zdaje mi sie ze, cos zle zlinkowalem kosci :(. Moze mi ktos wytlumaczyc o co dokladnie chodzi z tym linkowaniem?? bo z helpa w maxie cos niemoge wyczaic o co chodzi. jeszcze raz z gory dzieki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoRnS Posted June 27, 2004 Author Share Posted June 27, 2004 Zdaje mi sie ze, cos zle zlinkowalem kosci :(. Moze mi ktos wytlumaczyc o co dokladnie chodzi z tym linkowaniem?? bo z helpa w maxie cos niemoge wyczaic o co chodzi. jeszcze raz z gory dzieki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orion Posted June 27, 2004 Share Posted June 27, 2004 Jak tworzysz kości to tworzysz je na zasadzie parents/child czyli np obrót parentsa powoduje obrót childa. Jak przesunąłeś tą kość?? [Wyedytowany dnia 27-6-2004 > Orion] Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoRnS Posted June 27, 2004 Author Share Posted June 27, 2004 Tak jak widac na screanie wyrzej kosc zaznaczona na bialo przesunolem w prawo wzgledem osi x . nio i wyszly mi jakies dziwne rzeczy :/. jeszcze jedno jak w takim razie linkowac ten szkielet tak zeby kiedy ruszam konczyna ruszala siecala konczyna a nie tylko niektore kosci?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr Ug Posted June 27, 2004 Share Posted June 27, 2004 Jakis cudaczny ten szkielet. Mozesz wystawic/przeslac mi ten plik maxa? Zajrze tam i sprobuje zdiagnozowac problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoRnS Posted June 27, 2004 Author Share Posted June 27, 2004 moge tylko podaj mi maila to przesle Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr Ug Posted June 27, 2004 Share Posted June 27, 2004 [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr Ug Posted June 27, 2004 Share Posted June 27, 2004 wysylasz, czy nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoRnS Posted June 27, 2004 Author Share Posted June 27, 2004 joz wyslalem powinno dojsc Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoRnS Posted June 27, 2004 Author Share Posted June 27, 2004 joz wyslalem powinno dojsc Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr Ug Posted June 27, 2004 Share Posted June 27, 2004 nic nie mam Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoRnS Posted June 27, 2004 Author Share Posted June 27, 2004 sproboje jeszcze raz Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoRnS Posted June 27, 2004 Author Share Posted June 27, 2004 jesli nie doszlo to zkorzystaj z tego linka powinien dzialac plik zamiescilem na servie: http://www.corns3d.republika.pl/pig_temp.rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr Ug Posted June 27, 2004 Share Posted June 27, 2004 Na maila w dalszym ciagu nic nie dostaje, ale zassalem z serwera. To co tam sie dzieje to jakas masakra. Podczas obrotu kazda kosc kreci sie w inna strone, skaluje, przemieszcza... No i ten Spline IK na calej postaci. Sam to robiles? Szczerze powiedziawszy nie mam zielonego pojecia o co chodzi i szkoda na to czasu. Szybciej bedzie zrobic to od poczatku, poprawnie. edit: czy podczas ustawiania kosci skalowales je? [Wyedytowany dnia 27-6-2004 > dr Ug] Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoRnS Posted June 27, 2004 Author Share Posted June 27, 2004 tak myslalem :( . pierwszy raz tym sie zaczolem bawic nio i .... \"masakra\" moze jest cos popolsku na ten temat ?? albo jezeli sie komus chce wytlomaczyc chociaz troche jak przynajmniej zaczac robic taki szkielet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoRnS Posted June 28, 2004 Author Share Posted June 28, 2004 widze ze wszyscy mi pomogli :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr Ug Posted June 28, 2004 Share Posted June 28, 2004 \"Zrobilem sobie cos takiego, chociaz jeszcze nie umiem. Teraz powiedzcie mi, jak to naprawic, zeby bylo dobrze.\" Najpierw poucz sie troche, pozniej zabieraj do roboty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now