Napisano 26 Czerwiec 200420 l Witam wszystkich jak temat wskazoje mam problem z koscmi tzn zrobilem sobie szkielet zwerzatka. Jednak kiedy ruszam np noga to niektore kosci nietrzymaja sie szkieletu pomocy !! z gory dzieki za pomoc
Napisano 26 Czerwiec 200420 l EdiT EvEnlopes :-) pokombinuj , moze niektóre kości nie trzymają vertexów
Napisano 26 Czerwiec 200420 l A co maja do tego envelopsy? Corns: podaj wiecej szczegolow, jakies screeny. Pierwsze co przychodzi mi do glowy to to, ze nie podlinkowales czesci kosci do szkieletu, ale moze nie o to chodzi.
Napisano 26 Czerwiec 200420 l jak dla mnie - trzeba podlinkowac kosc ktora sie nie rusza do kosci wyzej (parenta)
Napisano 27 Czerwiec 200420 l Autor Zdaje mi sie ze, cos zle zlinkowalem kosci :(. Moze mi ktos wytlumaczyc o co dokladnie chodzi z tym linkowaniem?? bo z helpa w maxie cos niemoge wyczaic o co chodzi. jeszcze raz z gory dzieki.
Napisano 27 Czerwiec 200420 l Autor Zdaje mi sie ze, cos zle zlinkowalem kosci :(. Moze mi ktos wytlumaczyc o co dokladnie chodzi z tym linkowaniem?? bo z helpa w maxie cos niemoge wyczaic o co chodzi. jeszcze raz z gory dzieki.
Napisano 27 Czerwiec 200420 l Jak tworzysz kości to tworzysz je na zasadzie parents/child czyli np obrót parentsa powoduje obrót childa. Jak przesunąłeś tą kość?? [Wyedytowany dnia 27-6-2004 > Orion]
Napisano 27 Czerwiec 200420 l Autor Tak jak widac na screanie wyrzej kosc zaznaczona na bialo przesunolem w prawo wzgledem osi x . nio i wyszly mi jakies dziwne rzeczy :/. jeszcze jedno jak w takim razie linkowac ten szkielet tak zeby kiedy ruszam konczyna ruszala siecala konczyna a nie tylko niektore kosci??
Napisano 27 Czerwiec 200420 l Jakis cudaczny ten szkielet. Mozesz wystawic/przeslac mi ten plik maxa? Zajrze tam i sprobuje zdiagnozowac problem.
Napisano 27 Czerwiec 200420 l Autor jesli nie doszlo to zkorzystaj z tego linka powinien dzialac plik zamiescilem na servie: http://www.corns3d.republika.pl/pig_temp.rar
Napisano 27 Czerwiec 200420 l Na maila w dalszym ciagu nic nie dostaje, ale zassalem z serwera. To co tam sie dzieje to jakas masakra. Podczas obrotu kazda kosc kreci sie w inna strone, skaluje, przemieszcza... No i ten Spline IK na calej postaci. Sam to robiles? Szczerze powiedziawszy nie mam zielonego pojecia o co chodzi i szkoda na to czasu. Szybciej bedzie zrobic to od poczatku, poprawnie. edit: czy podczas ustawiania kosci skalowales je? [Wyedytowany dnia 27-6-2004 > dr Ug]
Napisano 27 Czerwiec 200420 l Autor tak myslalem :( . pierwszy raz tym sie zaczolem bawic nio i .... \"masakra\" moze jest cos popolsku na ten temat ?? albo jezeli sie komus chce wytlomaczyc chociaz troche jak przynajmniej zaczac robic taki szkielet.
Napisano 28 Czerwiec 200420 l \"Zrobilem sobie cos takiego, chociaz jeszcze nie umiem. Teraz powiedzcie mi, jak to naprawic, zeby bylo dobrze.\" Najpierw poucz sie troche, pozniej zabieraj do roboty.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto