Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Każdy kto kiedykolwiek miał coś wspólnego z programem Adobe After Effects to z pewnością słyszał o Andrew Kramerze i jego stronie Video Copilot. Jeśli jest ktokolwiek kto o nim jeszcze nie słyszał to z całą pewnością usłyszy przy okazji premiery nowego produktu ze stajni Video Copilot o nazwie Element 3D.

 

http://motionfreaks.pl/artykuy/newsy/572-element-3d-rewolucja-od-vc

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Rewolucyjny - tak.. tzn dość rewoulcyjne demo, ale tak serio to może nie przesadzajmy z tym zbytnim hura optymizmem i poczekajmy na finalny produkt.

Napisano

Andrew wspomina coś o kilkuset tysiącach polygonów na tym obrazie co jest w prezentacji. I twierdzi, że nawet na starych kartach graf. to chodzi płynnie. Wydaje mi się to cokolwiek dziwne, bo polycount w grze chyba nie osiąga tylu polygonów jednoczesnie na ekranie z tego co sie orientuję, a do tego masa efektów w grach (jak widoczne w prezentacji odbicia) jest juz prerenderowana róznymi sztuczkami. A tutaj wszystko musi być liczone na bieżąco. Jestem laikiem, nie wiem jak to się robi od strony kodu, ale na mój rozum dziwne jak karta graficzna za 100$ miałaby to wszystko tak płynnie ciągnąć. Może się okazać że będzie to miało duże ograniczenia, o których w tej chwili nie wspomniano :P

Napisano

niemniej robi spore wrażenie. Płynnie może chodzić jako 8x gdzie płynność to np. 10klatek na sekunde.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności