Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Rewolucyjny - tak.. tzn dość rewoulcyjne demo, ale tak serio to może nie przesadzajmy z tym zbytnim hura optymizmem i poczekajmy na finalny produkt.

Napisano

Andrew wspomina coś o kilkuset tysiącach polygonów na tym obrazie co jest w prezentacji. I twierdzi, że nawet na starych kartach graf. to chodzi płynnie. Wydaje mi się to cokolwiek dziwne, bo polycount w grze chyba nie osiąga tylu polygonów jednoczesnie na ekranie z tego co sie orientuję, a do tego masa efektów w grach (jak widoczne w prezentacji odbicia) jest juz prerenderowana róznymi sztuczkami. A tutaj wszystko musi być liczone na bieżąco. Jestem laikiem, nie wiem jak to się robi od strony kodu, ale na mój rozum dziwne jak karta graficzna za 100$ miałaby to wszystko tak płynnie ciągnąć. Może się okazać że będzie to miało duże ograniczenia, o których w tej chwili nie wspomniano :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności