jasiek311 Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 Hej, Pytanie dotyczy texturowania w 3ds MAX unwrapem / face / spline mapping. w jaki sposób uzyskać zadowalający efekt? element, jaki mapuje powinien byc zamapowany stileowana textura posadzki (plytki); macie moze jakies cenne wskazowki przy mapowaniu podobnych elementow? pozdro, j
Lucek Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 Jak po łuku to dajesz uv map ustawiasz cylindrical map i ustawiasz tiling w modyfikatorze lub w właściwościach tekstury.
jasiek311 Napisano 6 Lipiec 2011 Autor Napisano 6 Lipiec 2011 Właśnie chodzi o to że nie do końca po łuku - po spline , który przypomina łuk. efekt ma być taki, że textura "zawija", coś na zasadzie wachlarzowego bruku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się