Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

Pytanie dotyczy texturowania w 3ds MAX unwrapem / face / spline mapping.

w jaki sposób uzyskać zadowalający efekt?

 

element, jaki mapuje powinien byc zamapowany stileowana textura posadzki (plytki);

macie moze jakies cenne wskazowki przy mapowaniu podobnych elementow?

pozdro,

j

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak po łuku to dajesz uv map ustawiasz cylindrical map i ustawiasz tiling w modyfikatorze lub w właściwościach tekstury.

Napisano
  • Autor

Właśnie chodzi o to że nie do końca po łuku - po spline , który przypomina łuk.

 

efekt ma być taki, że textura "zawija", coś na zasadzie wachlarzowego bruku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności