Posted June 27, 200420 yr Problem mam tego rodzaju: Stworzyłem sobie śliczną, przezroczystą szklaneczkę, chciałbym teraz umieścić w niej wodę, jednakze nie umiem tego zrobic, wiec jesli ktokolwiek moglby dac mi jakis link do zaufanego tutoriala, bylbym wdzieczny. Pozdrawiam Apostezjon
June 27, 200420 yr albo jesli szklanka jest troszke niestandardowa to musisz sobie zrobic profil bocznego ksztaltu z spline i wtedy loft a ja mam swoj sposob na jeszcze bardziej wimaginowane ksztalty : >zaznaczam wewnetrzna powieszchnie szklanki do takiej glebokosci jaka mnie interesuje deataczuje ją :P i z editable poly w sub-poly robie create poly z verteksow gornych gdzie stwaza sie gorna powieszchnia
June 30, 200420 yr Albo idziesz na całość. Instalujesz real flow. I zaczynasz zabawę cząsteczkami reala:D Przepiękne efekty mógłbyś wtedy osiągnąć. Wylewające się rozbryzgi wody nie są mu groźne:D
July 7, 200420 yr Real flow tez sie do tego nadaje ale jesli nie umiesz go obslugiwac szklanke nalejesz w jakis tydzien moze dluzej:) Nalac wode do szklanki lub inny plyn:)) mozesz takze za pomoca glue 3d.
Create an account or sign in to comment