ramzess Napisano 27 Czerwiec 2004 Napisano 27 Czerwiec 2004 Problem mam tego rodzaju: Stworzyłem sobie śliczną, przezroczystą szklaneczkę, chciałbym teraz umieścić w niej wodę, jednakze nie umiem tego zrobic, wiec jesli ktokolwiek moglby dac mi jakis link do zaufanego tutoriala, bylbym wdzieczny. Pozdrawiam Apostezjon
Marcin Napisano 27 Czerwiec 2004 Napisano 27 Czerwiec 2004 albo jesli szklanka jest troszke niestandardowa to musisz sobie zrobic profil bocznego ksztaltu z spline i wtedy loft a ja mam swoj sposob na jeszcze bardziej wimaginowane ksztalty : >zaznaczam wewnetrzna powieszchnie szklanki do takiej glebokosci jaka mnie interesuje deataczuje ją :P i z editable poly w sub-poly robie create poly z verteksow gornych gdzie stwaza sie gorna powieszchnia
chveti Napisano 28 Czerwiec 2004 Napisano 28 Czerwiec 2004 MAXOWY (max 6 ) Ray trace water :) [Wyedytowany dnia 28-6-2004 > chveti]
Bacry Napisano 30 Czerwiec 2004 Napisano 30 Czerwiec 2004 Albo idziesz na całość. Instalujesz real flow. I zaczynasz zabawę cząsteczkami reala:D Przepiękne efekty mógłbyś wtedy osiągnąć. Wylewające się rozbryzgi wody nie są mu groźne:D
southside Napisano 7 Lipiec 2004 Napisano 7 Lipiec 2004 Real flow tez sie do tego nadaje ale jesli nie umiesz go obslugiwac szklanke nalejesz w jakis tydzien moze dluzej:) Nalac wode do szklanki lub inny plyn:)) mozesz takze za pomoca glue 3d.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się