Napisano 27 Czerwiec 200420 l Problem mam tego rodzaju: Stworzyłem sobie śliczną, przezroczystą szklaneczkę, chciałbym teraz umieścić w niej wodę, jednakze nie umiem tego zrobic, wiec jesli ktokolwiek moglby dac mi jakis link do zaufanego tutoriala, bylbym wdzieczny. Pozdrawiam Apostezjon
Napisano 27 Czerwiec 200420 l albo jesli szklanka jest troszke niestandardowa to musisz sobie zrobic profil bocznego ksztaltu z spline i wtedy loft a ja mam swoj sposob na jeszcze bardziej wimaginowane ksztalty : >zaznaczam wewnetrzna powieszchnie szklanki do takiej glebokosci jaka mnie interesuje deataczuje ją :P i z editable poly w sub-poly robie create poly z verteksow gornych gdzie stwaza sie gorna powieszchnia
Napisano 28 Czerwiec 200420 l MAXOWY (max 6 ) Ray trace water :) [Wyedytowany dnia 28-6-2004 > chveti]
Napisano 30 Czerwiec 200420 l Albo idziesz na całość. Instalujesz real flow. I zaczynasz zabawę cząsteczkami reala:D Przepiękne efekty mógłbyś wtedy osiągnąć. Wylewające się rozbryzgi wody nie są mu groźne:D
Napisano 7 Lipiec 200420 l Real flow tez sie do tego nadaje ale jesli nie umiesz go obslugiwac szklanke nalejesz w jakis tydzien moze dluzej:) Nalac wode do szklanki lub inny plyn:)) mozesz takze za pomoca glue 3d.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto