Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Problem mam tego rodzaju:

Stworzyłem sobie śliczną, przezroczystą szklaneczkę, chciałbym teraz umieścić w niej wodę, jednakze nie umiem tego zrobic, wiec jesli ktokolwiek moglby dac mi jakis link do zaufanego tutoriala, bylbym wdzieczny.

 

Pozdrawiam

Apostezjon

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

albo jesli szklanka jest troszke niestandardowa to musisz sobie zrobic profil bocznego ksztaltu z spline i wtedy loft a ja mam swoj sposob na jeszcze bardziej wimaginowane ksztalty :

>zaznaczam wewnetrzna powieszchnie szklanki do takiej glebokosci jaka mnie interesuje deataczuje ją :P i z editable poly w sub-poly robie create poly z verteksow gornych gdzie stwaza sie gorna powieszchnia

Napisano

MAXOWY (max 6 ) Ray trace water :)

 

[Wyedytowany dnia 28-6-2004 > chveti]

Napisano

Albo idziesz na całość. Instalujesz real flow. I zaczynasz zabawę cząsteczkami reala:D Przepiękne efekty mógłbyś wtedy osiągnąć. Wylewające się rozbryzgi wody nie są mu groźne:D

Napisano

Real flow tez sie do tego nadaje ale jesli nie umiesz go obslugiwac szklanke nalejesz w jakis tydzien moze dluzej:)

Nalac wode do szklanki lub inny plyn:)) mozesz takze za pomoca glue 3d.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności