Skocz do zawartości

Kilka pytań, trawa, otoczenie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Więc po pierwsze:

Gdy robię trawę na PaintsEffects i mam teren złożony z pagórków(docelowo ma być coś w stylu stepów) to krzywe idą po powierzchni grida. Mogę jakoś zrobić tak, żeby z automatu dostosowywało mi się to do poly albo NURBs?

Edytowane przez legomir
  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

zmień nazwę tematu bo warna dostaniesz :D

 

a odpowiedź znam na twe pytanie ale jakby teren był z polygonów i byś mial maye 2012

 

naciskasz na krzywą a później z shiftem na teren i naciskasz edit mesh-Project Curve on mesh

Napisano

Ożesz, powinienem sam o tym pomyśleć :P

 

To teraz następne pytanie znacie jakiś tutorial, albo może macie jakieś rady, by zrobić coś, aby owa trawa realistycznie wyglądała?

Napisano

ja to bym polecał nie bawić się paint effects (standardowymi) tylko zrobić na plane alphe trawy (dużo jest tego w necie - na pewno znajdziesz) i kopiować albo wstawić jakoś do paint effects

Napisano

kolejne pytanie jak robię drzewo w paints effects i konwertuję to na poly jest pełno osobnych obiektów połączonych w jeden mesh czy można zrobić jakoś żeby to wszystko było całe tzn. całe dzrzewo to jeden mesh?

Napisano

Odpowiedź na pytanie z pierwszego posta brzmi:

Paint Effects>Make Paintable

 

Odpowiedź na drugie pytanie brzmi:

 

Nie, musisz zrobić to sam, ręcznie. Na pierwszy plan to te drzewa się za bardzo nie nadają, chyba że je mocno stuningujesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności