Napisano 17 Lipiec 201113 l Więc po pierwsze: Gdy robię trawę na PaintsEffects i mam teren złożony z pagórków(docelowo ma być coś w stylu stepów) to krzywe idą po powierzchni grida. Mogę jakoś zrobić tak, żeby z automatu dostosowywało mi się to do poly albo NURBs? Edytowane 17 Lipiec 201113 l przez legomir
Napisano 17 Lipiec 201113 l zmień nazwę tematu bo warna dostaniesz :D a odpowiedź znam na twe pytanie ale jakby teren był z polygonów i byś mial maye 2012 naciskasz na krzywą a później z shiftem na teren i naciskasz edit mesh-Project Curve on mesh
Napisano 17 Lipiec 201113 l Autor Ożesz, powinienem sam o tym pomyśleć :P To teraz następne pytanie znacie jakiś tutorial, albo może macie jakieś rady, by zrobić coś, aby owa trawa realistycznie wyglądała?
Napisano 17 Lipiec 201113 l ja to bym polecał nie bawić się paint effects (standardowymi) tylko zrobić na plane alphe trawy (dużo jest tego w necie - na pewno znajdziesz) i kopiować albo wstawić jakoś do paint effects
Napisano 18 Lipiec 201113 l Autor kolejne pytanie jak robię drzewo w paints effects i konwertuję to na poly jest pełno osobnych obiektów połączonych w jeden mesh czy można zrobić jakoś żeby to wszystko było całe tzn. całe dzrzewo to jeden mesh?
Napisano 21 Lipiec 201113 l Autor To wiem, ale mi chodziło o to, żeby samo mi robiła gałęzie jako części jednej bryły, a nie jak jest jako kikuty przenikające się ;)
Napisano 21 Lipiec 201113 l Odpowiedź na pytanie z pierwszego posta brzmi: Paint Effects>Make Paintable Odpowiedź na drugie pytanie brzmi: Nie, musisz zrobić to sam, ręcznie. Na pierwszy plan to te drzewa się za bardzo nie nadają, chyba że je mocno stuningujesz.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto