Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Więc po pierwsze:

Gdy robię trawę na PaintsEffects i mam teren złożony z pagórków(docelowo ma być coś w stylu stepów) to krzywe idą po powierzchni grida. Mogę jakoś zrobić tak, żeby z automatu dostosowywało mi się to do poly albo NURBs?

Edytowane przez legomir

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zmień nazwę tematu bo warna dostaniesz :D

 

a odpowiedź znam na twe pytanie ale jakby teren był z polygonów i byś mial maye 2012

 

naciskasz na krzywą a później z shiftem na teren i naciskasz edit mesh-Project Curve on mesh

Napisano
  • Autor

Ożesz, powinienem sam o tym pomyśleć :P

 

To teraz następne pytanie znacie jakiś tutorial, albo może macie jakieś rady, by zrobić coś, aby owa trawa realistycznie wyglądała?

Napisano

ja to bym polecał nie bawić się paint effects (standardowymi) tylko zrobić na plane alphe trawy (dużo jest tego w necie - na pewno znajdziesz) i kopiować albo wstawić jakoś do paint effects

Napisano
  • Autor

kolejne pytanie jak robię drzewo w paints effects i konwertuję to na poly jest pełno osobnych obiektów połączonych w jeden mesh czy można zrobić jakoś żeby to wszystko było całe tzn. całe dzrzewo to jeden mesh?

Napisano
  • Autor

To wiem, ale mi chodziło o to, żeby samo mi robiła gałęzie jako części jednej bryły, a nie jak jest jako kikuty przenikające się ;)

Napisano

Odpowiedź na pytanie z pierwszego posta brzmi:

Paint Effects>Make Paintable

 

Odpowiedź na drugie pytanie brzmi:

 

Nie, musisz zrobić to sam, ręcznie. Na pierwszy plan to te drzewa się za bardzo nie nadają, chyba że je mocno stuningujesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności