Jump to content

DaveBorck
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Mam pytanie odnośnie Waszego postępowania z malowaniem po modelach z mapkami typu PTEX w mudboxie. Co robicie gdy na przykład pomalowaliście już model ale potem się okazało, że trzeba jeszcze coś w nim pozmieniać np w mayce i powiedzmy pociąć go, coś extrudować, albo użyć innych operacji zmieniających siatkę.

Jest może jakiś sposób na transfer painting layers z jednego modelu zmapowanego PTEXEM na drugi też zmapowany w ten sposób?

 

Jest opcja żeby przeprowadzić transfer map PTEX na model z UV-ką ale raczej nie tego szukam.

 

Pozdrawiam

Dawid

Link to comment
Share on other sites

Po kilku godzinach testów wyszło więcej niedogodności tej jeszcze świeżej technologii. Mati właśnie rozkłada uv:)

 

Hej ho!

prawda, wciąż młode i nieokrzesane, ale przydaje się na obiekty, dla których trudno rozłożyć uv, no i wymaga narzędzi do reprojekcji właśnie w przypadku zmiany topologii. Dopóki trzeba je sobie robić samemu, wiele ten format nie zdziała :)

Link to comment
Share on other sites

Guest User190

A to Ci Dave - za plecami mi dywersję zrobił ;) PTEX rzeczywiście ciekawy jako bajer, ale produkcyjnie nadaje się głównie do obiektów drugoplanowych, przy których masz pewność, że nie zmieni się topologia,a razem z nią tekstura. My, póki co dla ważnych rzeczy wciąż ścielemy UVkę, a gdy czas goni szybciej i bardziej bezproblemowo jest zrobić autoUV w MBX.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy