Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Mam pytanie odnośnie Waszego postępowania z malowaniem po modelach z mapkami typu PTEX w mudboxie. Co robicie gdy na przykład pomalowaliście już model ale potem się okazało, że trzeba jeszcze coś w nim pozmieniać np w mayce i powiedzmy pociąć go, coś extrudować, albo użyć innych operacji zmieniających siatkę.

Jest może jakiś sposób na transfer painting layers z jednego modelu zmapowanego PTEXEM na drugi też zmapowany w ten sposób?

 

Jest opcja żeby przeprowadzić transfer map PTEX na model z UV-ką ale raczej nie tego szukam.

 

Pozdrawiam

Dawid

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 6,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dawid - a pytałeś Mateusza ? wiesz, podobno najciemniej pod latarnią ;)

Napisano
  • Autor

Po kilku godzinach testów wyszło więcej niedogodności tej jeszcze świeżej technologii. Mati właśnie rozkłada uv:)

Napisano
  DaveBorck napisał:
Po kilku godzinach testów wyszło więcej niedogodności tej jeszcze świeżej technologii. Mati właśnie rozkłada uv:)

 

Hej ho!

prawda, wciąż młode i nieokrzesane, ale przydaje się na obiekty, dla których trudno rozłożyć uv, no i wymaga narzędzi do reprojekcji właśnie w przypadku zmiany topologii. Dopóki trzeba je sobie robić samemu, wiele ten format nie zdziała :)

Napisano

A to Ci Dave - za plecami mi dywersję zrobił ;) PTEX rzeczywiście ciekawy jako bajer, ale produkcyjnie nadaje się głównie do obiektów drugoplanowych, przy których masz pewność, że nie zmieni się topologia,a razem z nią tekstura. My, póki co dla ważnych rzeczy wciąż ścielemy UVkę, a gdy czas goni szybciej i bardziej bezproblemowo jest zrobić autoUV w MBX.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności