Napisano 20 Lipiec 201113 l Witam, Mam pytanie odnośnie Waszego postępowania z malowaniem po modelach z mapkami typu PTEX w mudboxie. Co robicie gdy na przykład pomalowaliście już model ale potem się okazało, że trzeba jeszcze coś w nim pozmieniać np w mayce i powiedzmy pociąć go, coś extrudować, albo użyć innych operacji zmieniających siatkę. Jest może jakiś sposób na transfer painting layers z jednego modelu zmapowanego PTEXEM na drugi też zmapowany w ten sposób? Jest opcja żeby przeprowadzić transfer map PTEX na model z UV-ką ale raczej nie tego szukam. Pozdrawiam Dawid
Napisano 26 Lipiec 201113 l Autor Po kilku godzinach testów wyszło więcej niedogodności tej jeszcze świeżej technologii. Mati właśnie rozkłada uv:)
Napisano 26 Lipiec 201113 l DaveBorck napisał: Po kilku godzinach testów wyszło więcej niedogodności tej jeszcze świeżej technologii. Mati właśnie rozkłada uv:) Hej ho! prawda, wciąż młode i nieokrzesane, ale przydaje się na obiekty, dla których trudno rozłożyć uv, no i wymaga narzędzi do reprojekcji właśnie w przypadku zmiany topologii. Dopóki trzeba je sobie robić samemu, wiele ten format nie zdziała :)
Napisano 1 Październik 201113 l A to Ci Dave - za plecami mi dywersję zrobił ;) PTEX rzeczywiście ciekawy jako bajer, ale produkcyjnie nadaje się głównie do obiektów drugoplanowych, przy których masz pewność, że nie zmieni się topologia,a razem z nią tekstura. My, póki co dla ważnych rzeczy wciąż ścielemy UVkę, a gdy czas goni szybciej i bardziej bezproblemowo jest zrobić autoUV w MBX.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto