DaveBorck Napisano 20 Lipiec 2011 Napisano 20 Lipiec 2011 Witam, Mam pytanie odnośnie Waszego postępowania z malowaniem po modelach z mapkami typu PTEX w mudboxie. Co robicie gdy na przykład pomalowaliście już model ale potem się okazało, że trzeba jeszcze coś w nim pozmieniać np w mayce i powiedzmy pociąć go, coś extrudować, albo użyć innych operacji zmieniających siatkę. Jest może jakiś sposób na transfer painting layers z jednego modelu zmapowanego PTEXEM na drugi też zmapowany w ten sposób? Jest opcja żeby przeprowadzić transfer map PTEX na model z UV-ką ale raczej nie tego szukam. Pozdrawiam Dawid
jaras Napisano 25 Lipiec 2011 Napisano 25 Lipiec 2011 Dawid - a pytałeś Mateusza ? wiesz, podobno najciemniej pod latarnią ;)
DaveBorck Napisano 26 Lipiec 2011 Autor Napisano 26 Lipiec 2011 Po kilku godzinach testów wyszło więcej niedogodności tej jeszcze świeżej technologii. Mati właśnie rozkłada uv:)
SYmek Napisano 26 Lipiec 2011 Napisano 26 Lipiec 2011 Po kilku godzinach testów wyszło więcej niedogodności tej jeszcze świeżej technologii. Mati właśnie rozkłada uv:) Hej ho! prawda, wciąż młode i nieokrzesane, ale przydaje się na obiekty, dla których trudno rozłożyć uv, no i wymaga narzędzi do reprojekcji właśnie w przypadku zmiany topologii. Dopóki trzeba je sobie robić samemu, wiele ten format nie zdziała :)
Gość User190 Napisano 1 Październik 2011 Napisano 1 Październik 2011 A to Ci Dave - za plecami mi dywersję zrobił ;) PTEX rzeczywiście ciekawy jako bajer, ale produkcyjnie nadaje się głównie do obiektów drugoplanowych, przy których masz pewność, że nie zmieni się topologia,a razem z nią tekstura. My, póki co dla ważnych rzeczy wciąż ścielemy UVkę, a gdy czas goni szybciej i bardziej bezproblemowo jest zrobić autoUV w MBX.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się