Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam mały problem z animacją.

Zrobiłem prosty samochód i zrobiłem mu bardzo prostą animację (buja się na boki, walizki na dachu podskakują, koła się ruszają itp). Zapętliłem to wszystko w grath editor (ustawiłem na infinity).

Chciałem zrobić jego animację, jak jedzie po okręgu na bazie krzywej (attach to motion path).

I tu mam problem, bo chciałem cały pojazd wsadzić w jedną grupę i w ten sposób puścić po okręgu, ale wtedy nie widać animacji bujania się samochodu itp. Każdego elementu nie mogę pojedynczo przypisać w ten sposób, bo wyskakuje komunikat, że już jest przypisana do niego animacja.

 

Mam nadzieje że rozumiecie mniej więcej o co mi chodzi.

Macie jakieś pomysły jak można by to zrobić, żeby wszystko działało?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ehhh carlos ... chyba nie chcesz za bardzo żebyśmy Ci pomogli co? :) Bez zobaczenia całej sceny co Ty tam pokombinowałeś z parentami, constraintami, co jest do motion patha podpiete i jak de facto wygląda Twoje zapętlenie w GE to nawet wróżka nie pomoże.

Napisano

1. Zgrupuj wszystkie obiekty z ustawieniem "orgin".

2. utwórz lokator -> addToMotion Path.

3. ustaw nowopowstala grupe tak, aby samochód staną na ścieżce.

4. przyparentuj grupę do tego lokatora.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności