Kayla Napisano 22 Lipiec 2011 Napisano 22 Lipiec 2011 Mam mały problem z animacją. Zrobiłem prosty samochód i zrobiłem mu bardzo prostą animację (buja się na boki, walizki na dachu podskakują, koła się ruszają itp). Zapętliłem to wszystko w grath editor (ustawiłem na infinity). Chciałem zrobić jego animację, jak jedzie po okręgu na bazie krzywej (attach to motion path). I tu mam problem, bo chciałem cały pojazd wsadzić w jedną grupę i w ten sposób puścić po okręgu, ale wtedy nie widać animacji bujania się samochodu itp. Każdego elementu nie mogę pojedynczo przypisać w ten sposób, bo wyskakuje komunikat, że już jest przypisana do niego animacja. Mam nadzieje że rozumiecie mniej więcej o co mi chodzi. Macie jakieś pomysły jak można by to zrobić, żeby wszystko działało?
beny Napisano 22 Lipiec 2011 Napisano 22 Lipiec 2011 Ehhh carlos ... chyba nie chcesz za bardzo żebyśmy Ci pomogli co? :) Bez zobaczenia całej sceny co Ty tam pokombinowałeś z parentami, constraintami, co jest do motion patha podpiete i jak de facto wygląda Twoje zapętlenie w GE to nawet wróżka nie pomoże.
Reanimator Napisano 22 Lipiec 2011 Napisano 22 Lipiec 2011 masz jakas hierarchie obiektow, czy wszystko luzem?
asblaze Napisano 22 Lipiec 2011 Napisano 22 Lipiec 2011 1. Zgrupuj wszystkie obiekty z ustawieniem "orgin". 2. utwórz lokator -> addToMotion Path. 3. ustaw nowopowstala grupe tak, aby samochód staną na ścieżce. 4. przyparentuj grupę do tego lokatora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się