Gość FighterLegend Napisano 23 Lipiec 2011 Napisano 23 Lipiec 2011 Witam, mam pytanie: co zrobić by obiekt (kwadrat) był w środku "pełny" a nie jak w moim przypadku gdy usunę jakąś zewnętrzną część widać cały środek :( screen: http://imageshack.us/photo/my-images/194/avatarqf.png/
Monio Napisano 23 Lipiec 2011 Napisano 23 Lipiec 2011 Hihi. ;) Taka jest specyfika grafiki 3d że modeluje się tylko zewnętrzne powierzchnie obiektów w postaci siatki polygonów, reszta zawsze jest pusta w środku. Jedynym wyjątkiem jest modelowanie Voxelami ale maya i większość programów nie obsługuje takich technik. 3D-Coat potrafi ale i tak potem zam zamienia model na taką pustą "wydmuszkę". Jeśli chcesz robić wgłębienia w obiekcie żeby nie wyglądały jak dziury wycięte w kartonie to musisz to robić za pomocą opcji Extrude i wtłaczać te powierzchnie do wewnątrz. Poszukaj na Youtube tutoriali z podstawami maya.
ciacho191 Napisano 24 Lipiec 2011 Napisano 24 Lipiec 2011 co do extrude to polecam wziąć go na hotkey bo bardzo często się przydaje
legomir Napisano 24 Lipiec 2011 Napisano 24 Lipiec 2011 Co do extude moim zdaniem hotkeys jest nie potrzebne... :P Szybciej jest PPM+shift+ruch na dół ;) A potem możesz "g" wciskać ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się