Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam pytanie: co zrobić by obiekt (kwadrat) był w środku "pełny" a nie jak w moim przypadku gdy usunę jakąś zewnętrzną część widać cały środek :(

screen: http://imageshack.us/photo/my-images/194/avatarqf.png/

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hihi. ;)

Taka jest specyfika grafiki 3d że modeluje się tylko zewnętrzne powierzchnie obiektów w postaci siatki polygonów, reszta zawsze jest pusta w środku.

Jedynym wyjątkiem jest modelowanie Voxelami ale maya i większość programów nie obsługuje takich technik. 3D-Coat potrafi ale i tak potem zam zamienia model na taką pustą "wydmuszkę".

 

Jeśli chcesz robić wgłębienia w obiekcie żeby nie wyglądały jak dziury wycięte w kartonie to musisz to robić za pomocą opcji Extrude i wtłaczać te powierzchnie do wewnątrz.

Poszukaj na Youtube tutoriali z podstawami maya.

Napisano

Co do extude moim zdaniem hotkeys jest nie potrzebne... :P Szybciej jest PPM+shift+ruch na dół ;) A potem możesz "g" wciskać ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności