PCCOREDUO Napisano 25 Lipiec 2011 Napisano 25 Lipiec 2011 Witam. Dziś znów przyszedłem dręczyć moimi durnymi pytaniami :) Mam takie pytanko dotyczące Rayfire w wersji 1.5 (nie mylić z 1.55) gdyż jako przykład podam, że chcę wyburzyć kawałek ściany budynku. Tak wygląda sytuacja. chcę wyburzyć szarą ściankę, nie burząc reszty (wyburzenie przez upadek tego cylindra na nią). No i jeżeli wszystkie ścianki ustawię na Inactive to owszem ścianka pięknie się fragmentuje, ale jak zaczyna się rozsypywać program wykrywa też kolizję z bocznymi i tamte też fragmentuja i rozsypują się. Gdy te boczne ustawię na Unyielding to niestety ścianka środkowa ponieważ styka się z nimi to wykrywa kolizje i rozsypuje się odrazu po rozpoczęciu animacji. Jeżeli bocznych nie uwzględnię wogóle w Rayfire to wszystko ładnie działa ale rozpadające się kawałki środkowej przelatują przez tamte ściany jakby ich nie było, zamiast się od nich odbić. Funkcji w Rayfire żeby rozsypać tylko część obiektu (żeby ściana była jednym modelem) także nie znalazłem. I pytanie brzmi czy jest jakiś sposób na uzyskanie tego efektu? Pozdrawiam.
Barcio77 Napisano 24 Październik 2011 Napisano 24 Październik 2011 Musisz dać, w zakładce PhysX, start frame na numer klatki przed dotknięciem cylindra ściany. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się