wueres Napisano 27 Lipiec 2011 Napisano 27 Lipiec 2011 Witam! Zabrałem się za modelowanie bongosów firmy DiMavery. Na pierwszym zdjęciu widać co zdąrzyłem zrobić od wczoraj a na drugim problem z którym nie umiem sobie poradzić. Zrobiłem z Tuby pół pierścienia i po zastosowaniu modyfikatora Symmetry w połowie pierścienia zrobiło się krzywo. Podejrzewam, że trzeba to jakoś zweldować ale jak powracam do EP to jest tylko aktywna połowa pierścienia. Jak to zrobić żeby wyrównać ?? Dzięki za podpowiedzi, pozdrawiam
martix69 Napisano 27 Lipiec 2011 Napisano 27 Lipiec 2011 daj symetry i collaps all a później usuń vertexy tam gdzie masz krzywo i powinno być cacy, bo odstępy sa w porządku
wueres Napisano 27 Lipiec 2011 Autor Napisano 27 Lipiec 2011 (edytowane) A jak to mam dokładnie zrobić bo nie kumam...? Zrobiłem to innym sposobem. Usunąłem TS'a i przekonwertowałem razem z symmenry do EP, zweldowałem wertexy i usunąłem te krawędzie i wertexy gdzie jest zaznaczone czerwonymi kółeczkami na zdjęciu, potem TS i wygląda dobrze, ale mimo wszystko interesuje mnie ta inna metoda;] Edytowane 27 Lipiec 2011 przez wueres
Kubajaniak Napisano 27 Lipiec 2011 Napisano 27 Lipiec 2011 To właśnie jest to, o czym napisał martix69 :)
wueres Napisano 27 Lipiec 2011 Autor Napisano 27 Lipiec 2011 Aha... no to w porządeczku ;] Dzięki :) Jutro myślę wrzucę pierwsze próby renderingu tymczasem spadam
wueres Napisano 27 Lipiec 2011 Autor Napisano 27 Lipiec 2011 Wrzucam Mały upload w modelowaniu i próbny render bo już chciałem to mniej więcej zobaczyć. Na pewno będę chciał zmienić tło. Dziś jeszcze wrzucę cały model. Pozdrawiam
ciacho191 Napisano 28 Lipiec 2011 Napisano 28 Lipiec 2011 wysoce skomplikowany model to to nie był ;) membranę byś bardziej skórzaną zrobił
Sinnerslayer Napisano 28 Lipiec 2011 Napisano 28 Lipiec 2011 (edytowane) zgodzę się co do materiału na naciąg. w tej chwili wygląda mało realistycznie. użyj może czegoś takiego: http://www.musiciansfriend.com/concert-percussion/remo-fiberskyn-3-ee-heavy-bass-drum-head poza tym, jak widać na refce, obręcz do naciągania membrany ściśle przylega do kotła. Edytowane 28 Lipiec 2011 przez Sinnerslayer
wueres Napisano 29 Lipiec 2011 Autor Napisano 29 Lipiec 2011 Co do skóry to racja, ale to tylko próbny render zrobiłem, żeby zobaczyć jak wyjdzie materiał chromu. Dzięki Sinnerslayer za zdjęcie. Myślałem, że dziś już będę miał to gotowe, ale zabiegany troche dzień i raczej nie dam rady. Wrzucam dwie refki i sądząc po nich to obręcz chyba jest dobrze, albo po prostu nie bardzo rozumiem i nie wiem jak to zrobić. Do tego jeszcze wczoraj próbowałem modelować te blaszki przykręcane do górnej obręczy, zrobiłem z linii, wyszło ok ale gdy je wyginam żeby dotrzeć do obręczy to się zniekształca siatka, może lepiej jak zrobię to ze zwykłego plane'a.
wueres Napisano 31 Lipiec 2011 Autor Napisano 31 Lipiec 2011 (edytowane) Wrzucam upload, dorobiłem blaszki... Jeszcze pomęcze się z materiałem membrany. Jak najlepiej go zrobić? A powiedzcie mi jeszcze jakie byście doradzili tło, żebym zrobił bo na białym to takie zwykłe. Edytowane 31 Lipiec 2011 przez wueres
wueres Napisano 1 Sierpień 2011 Autor Napisano 1 Sierpień 2011 Wrzucam próbny render i czekam na krytykę :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się