MM3D Napisano 5 Sierpień 2011 Napisano 5 Sierpień 2011 Witam, Jakiś czas temu miałem przyjemność pracować nad modelami skody i VW. Poniżej efekty tej pracy. Wnętrza proste bez detali, sceny z kolekcji EVERMOTION. Soft: 3dsmax 2012, Vray 2.0. Pozdrawiam
bolitic Napisano 5 Sierpień 2011 Napisano 5 Sierpień 2011 (edytowane) Jako że na samochodach 3D się nie znam ograniczę się do krytyki samego podobieństwa i renderu. Gdyby nie znaczek Śkody to bym chyba nie zgadł że to ta marka. Bok dużo bardziej przypomina mi Forda Sierrę. Co do VW też mam wątpliwości, ale nic mi to nie przypomina innego. Rendery dosyć sztuczne - za mało jasnych akcentów w refleksach (szczególnie na renderze z boku, gdzie refleksy są prawie tej samej tonacji). Pozdrawiam! JS EDIT: zerknąłem na zdjęcia oryginału Śkody i muszę przyznać że tak wygląda w realu :) się muszę wycofać z tego co napisałem o podobieństwie. Edytowane 5 Sierpień 2011 przez bolitic
indian Napisano 5 Sierpień 2011 Napisano 5 Sierpień 2011 hej, modele bardzo fajne, ale renderom przydało by się więcej życia... pozwoliłem sobie troszkę w photoshopie podrasować i oto efekt: [słówko to wywalę] http://img691.imageshack.us/img691/7862/skodapps.jpg salut.
MM3D Napisano 5 Sierpień 2011 Autor Napisano 5 Sierpień 2011 Dzięki Panowie za uwagi :) bolitic - co do modeli to wszystkie robię na bazie printów i fotek, staram się jak najwierniej odwzorować oryginał, ale wiadomo, że idaału nie uzyskam :) indian - masz rację z tym życiem ;)...rendery są gołe prosto z maxa, sceny mają "fabryczny" setup EVERMOTION i nic w nich nie zmieniam tylko importuję model i ustawiam kamerę. W pospro się raczej nie bawię, ale widzę że warto bo można fajne efekty uzyskać :) Pozdrawiam
Berger Napisano 5 Sierpień 2011 Napisano 5 Sierpień 2011 Naprawdę dużo można zrobić w PS, jeśli chcesz to Ci podeśle moją propozycję ;)
polka dot Napisano 5 Sierpień 2011 Napisano 5 Sierpień 2011 bryłowo bardzo dobre modele, świadomie prowadzisz siatkę. ale to co gryzło mnie również w innych Twoich wątkach to zbyt małe/ostre szczeliny między elementami karoserii, jakbyś robił za małe chamfery na ich krawędziach. sugeeruje to trochę inną skalę modelu niż jest rzeczywiście
MM3D Napisano 5 Sierpień 2011 Autor Napisano 5 Sierpień 2011 Dzięki za komenty ;) Berger - spoko, możesz podesłać swoją propozycję, nie musisz pytać o pozwolenie ;) polka dot - masz rację..., z każdym kolejnym modelem obiecuję sobie, że zwiększę chamfera w szczelinach między elementami karoserii i zawsze robię za małe :D Poprawię się na przyszłość :)
Rekomendowane odpowiedzi