Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, chce wykonać tego ptaszka z conceptu od Disney'a.

 

http://img824.imageshack.us/img824/826/k5v3p.jpg

 

Jednak nie mam pomysłu jak wykonać pióra. Chciałam później zrobić może jakąś animację lotu czy coś takiego a więc fajnie by było jakby te pióra poruszały się z wiatrem. Ale żeby to wykonać to musiałbym chyba użyć Vray Fur and Hair, tak ?

 

A więc czy mógłby mi ktoś pomóc i powiedzieć jak wykonać te pióra (obydwa rodzaje) i później je jakby zaanimować aby no nie wiem, opadały i ruszały się zgodnie ciałem ptaszka czy może żeby reagowały na zrobiony wiatr który wieje w określoną stronę o określonej mocy ?

 

I jak zrobić żeby dwa różne Vray Fur and Hair były na jednym obiekcie ? Ponieważ ciało chcę zrobić z jednej bryły dla ułatwienia.

 

Jeszcze nigdy czegoś takiego nie robiłem dlatego proszę o pomoc i pozdrawiam :)

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

robisz sobie prosty model piórka, texturke z alfą i advance painterem rozkładasz na modelu. Pozniej colapsujesz do jednego mesha, animujesz sobie ptaszka (jakkolwiek to brzmi ;) a na piórka dajesz modyfikator skinwrap

Napisano
  • Autor

Metoda Jarasa wydaje mi się prostsza.

 

Poogoglowałem trochę z tym Advanced Painterem. Na razie zrobiłem test i świetna z nim zabawa xD

 

Z tym że użyłem tego wbudowanego w Maxa 2011. On jest jakiś gorszy ?

 

Powiedź mi jednak co masz na myśli z tym "texturkę z alfą" co to są za wyjątkowe tekstury ?

 

Co oznacza zwrot "colapsujesz do jednego mesha" ?

 

I jak dam ten modyfikator SkinWrap na wszystkie piórka to muszę stworzyć jakiś strumień powietrza czy coś ? I rozumiem że jak nadam później ruch skrzydeł to na ruch skrzydeł pióra też będą reagować ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności